/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
De kære små,de er så kloge!!
Fra : webgun
Vist : 694 gange
1 point
Dato : 17-03-04 21:00

en kollega fortalte en sjov lille historie idag.jeg syntes lige at i skal have den også.
manden bor i et alm. villakvater og står en sommerdag ude og mosler haven.genboen har en pige på 5 år som han driller lidt ved lejlighed.han ser pigen komme nærmere på sin cykel og opservere at støttehjulene er væk.han siger til pigen:-nåee...der er da ingen støttehjul på cyklen.
pigen siger stolt:-naeeej
han:-jamen..det går da helt galt så!!!
pigen:-Neeej....for jeg stiller den bare op af muren.

den grinede vi meget af.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-03-04 21:05

ha ha... den er sød!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-03-04 21:06

ha ha... den er sød!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-03-04 21:18

Ja den er sød

En 4 årig dreng har en tendens til altid at komme med dumme bemærkninger om andres udseende. Moderen siger til ham, at han skal lade være med det - at det ikke er pænt at tale sån' om mennesker - og at de blir' kede af det når de hører det.

Næste gang de står i Kvickly's kø bag en MEGET stor dame - udbryder drengen "Mor skal vi ikke snakke om hende der når vi kommer hjem?"

Frida...

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-03-04 21:23

Jaee..de er skam søde de kære små.

undtagen i og omkring legetøjsafdelingen i Bilka...

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 18-03-04 08:50

Min nevø på 4 spurgte hans mormor forleden hvorfor hun ingen børn havde ??? Mormor svarede jamen det har jeg da også, din mor og moster. Nej svarede han de er jo ikke børn det skal være sådan nogen som mig .........
Jeg elsker den slags kommentare og kan ikke vente til min datter på 14 mdr. kommer igang med snakketøjet.
Rigtig god dag.
TulleTine

Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 1 point
Dato : 23-03-04 11:17

min datter - nu 13 - sad som 3-årig og spiste ckokoflakes. Uden på pakken var der små turtles-figurer og min datter sagde, at de små chokoflakes var deres skjold. "Nå, ja", sagde min kammerat, "det er dem de bruger, når de slås".
"nej, da" udbrød hun, "det er sådan nogen man bruger til at have skildpadder i"

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 31-03-04 20:26

Tak for svaret ticka.
her er lige et point til samlingen!!