/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
slankekur
Fra : jtk3
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 17-03-04 20:24

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken slankekur "Vægtvogterne eller Vægtkonsulenterne" der er bedst

Kommentar
Fra : ifuok

Dato : 17-03-04 20:31

Jeg har ingen fidus til slankekurer, det bedste midel og eneste holdbare, er at lægge sit liv og kostvæner om

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-03-04 20:45

Der er fordele og ulemper ved dem begge.

Ligesom der er ved alle slankekure

Min overbevisning er at vægtkonsulenterne er den der giver dig flest "værktøjer" til at improvisere indenfor reglerne

MEN i bund og grund handler alle slankekure jo om, at du skal indtage færre kalorier end du forbrænder, så i virkeligheden kan du spise hvad du vil, hvis du ellers sørger for at røre dig en masse

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-03-04 21:31

Altså hvis man er overvægtig kan det kun skyldes 2 ting.
1. enten er man foran med at æde...
2. eller så er man bagud med at skide

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-04 07:14

Efter at have set min kæreste benytte begge, kan jeg konkludere at vægtkonsulenterne gav hende de bedste værktøjer.
Vægtkonsulenterne kan virke en smule mere "streng", idet man ikke må spise fx. slik og andre usunde ting. Ved vægtvogterne må man godt spise fx slik og is, bare man ikke overskrider dagsforbruget af points.

Alt i alt har hun tabt 25 kg. hvilket ikke var lykkedes uden kostomlægningen og specielt vægtkonsulenterne.

HELD OG LYKKE MED KOSTOMLÆGNINGEN

Godkendelse af svar
Fra : jtk3

Dato : 18-03-04 20:16

Tak for svaret sidal26.
   det var lige det svar jeg søgte tak for det