/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til undertekster...
Fra : Simmaster
Vist : 559 gange
70 point
Dato : 17-03-04 19:38

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket program jeg kan bruge til at lægge undertekster på film jeg har downloadet fra nettet, er der nogen her der ved hvilket program jeg skal bruge.
Udover det vil jeg gerne vide hvor jeg kan finde undertekster til film henne...

På forhånd tak

Jacob

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-03-04 19:45

De downl tekster lægger du i en mappe og kalder den det samme som filmen.
Tekster hentes her http://divxstation.com/
http://217.64.35.213/searchs.php

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-03-04 19:49

Skal man ikke bruge noget program?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-03-04 20:05

du kan evt. bruge dvd2svcd.

Junior

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-03-04 21:19

Du starter bare brænderpogram ,åbner begge mapper-brænder,el hvad mener du?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-03-04 21:28

Skal jeg lægge teksten i samme mappe som filmen?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 18-03-04 22:35

vil du ligge undertekster perment på film vil jeg foreslå du kigger lidt her http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=4
så behøves du ikke at have nogen fil liggende ved siden af!

mvh P/lb

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-03-04 07:14

Hvis du skal afspille dem på PCén er du naturligvis nød til at åbne begge mapper og lægge dem i afspilleren
Men jeg går ud fra du vil brænde dem!Du gør nøjagtig det samme i brænder pogrammet

Accepteret svar
Fra : chr_t1

Modtaget 70 point
Dato : 16-04-04 20:41

Først henter du en afspiller der hedder BS player, installere den.Så lægger filmen(avi) og tekstfilen(srt) i en mappe, og kalder dem det samme, ex:Gothika.avi og teksten Gothika.srt. Der efter vælger du at afspille filmen med BS player, så kommer tekstern helt på filmen helt af sig selv.

Du kan hente BS player her:http://www.bsplayer.com/index.php?p=download&PHPSESSID=f9eabd4dfa68889dd232a6ef68107f7e

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 15-01-06 23:41

Tak for svaret chr_t1.

Bedre sent end aldrig