/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Gratis mp3 musik!
Fra : Timberlake
Vist : 885 gange
40 point
Dato : 17-03-04 19:00

Til Jer derud der kender en SUPER hjemmeside, hvor man kan downloade gratis musik til mp3 afspiller, vil jeg meget gerne høre fra....
ps. det skal været enkelt og helst de moderne musik som R&B, hip hop eller lign.
Der er ekstra bonus til dem af jer som kan komme med den bedste tips...

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 17-03-04 19:06
Accepteret svar
Fra : Thomas_engel

Modtaget 50 point
Dato : 17-03-04 19:22

du kan prøve www.mp3mtv.com eller www.mp3sound.com. du må ha' det

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 17-03-04 20:16

Hej Thomas.

Hmmm. Har du selv prøvet at hente noget på de to websider...
Synes bare man bliver kastet fra den ene side til den anden og inden du ved af det har du 25 sider åben...???
*GGG*

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 17-03-04 20:35

ja...det brude virke....så skal du gå over i venstre side i søgning og så søge på det nummer du vil have....så burde den gå direkte ind og finde det...

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 17-03-04 20:35

ja...det brude virke....så skal du gå over i venstre side i søgning og så søge på det nummer du vil have....så burde den gå direkte ind og finde det...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-03-04 00:14

Jeg skal henlede jeres opmærksomhen på Kandus regelsæt med at henvise til ulovligheder, så som at downloade fra kazza:
----------------------------------------------------------
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.
---------------------------------------
Så pas på hvilke link I refererer til, kandu kigger os over skulderen, og at få besøg at politiet midt om natten føles nok ikke særligt rart.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 23:02

Hvis man vil downloade noget fra nettet med Kazaa lovligt elle ulovligt ( hvilket er ens eget problem) er Kazaa lite helt klart meget bedre end Kazaa uden spam spy og pop ups
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 21-03-04 15:12

hey her er en helt lovlig side med masser af mp3:

http://www.mymusic.dk

alle mulige bands...

"danske up coming bands"

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 21-03-04 15:14

MEN MAN SKAL HAVE EN BRUGER..

glemte lige at sige det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 22:13

Husk at lukke hvis du har fået et svar
Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : Timberlake

Dato : 27-03-04 23:29

Tak for svaret Thomas_engel.