/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvad ville du selv gøre??
Fra : Handit
Vist : 676 gange
50 point
Dato : 17-03-04 16:48

Bondemanden overraskede konen med karlen midt i det
frække.
Han slog karlen til jorden og da karlen vågnede op igen,
befandt han sig i gårdens lade.
Svikken var klemt fast i en skruestik og håndtaget på
skruestikken var taget væk, så den ikke kunne åbnes.
Ved siden af stod bonden med en stor brødkniv og så sur ud.
- "Nej! Nåde!", skreg karlen...."Skær den ikke af mig!"
- "Det har jeg nu heller ikke tænkt mig. Jeg lægger kniven
her på bordet, så du kan nå den, og så går jeg
ud og sætter ild til laden..."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 16:55

Jeg ville kalde på svigermor og sige hendes børnebørn var i fare

Så skulle hun nok løse den.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-03-04 17:08

Han kunne jo også give kniven til konen - og så sætte ild til laden.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-03-04 17:56

eyvind din lille sadist

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-03-04 17:59

Hva' er "svikken"?....

Kommentar
Fra : guess10

Dato : 17-03-04 18:00

Hvorfor overhovedet give ham en kniv..?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-03-04 18:02

ja hvad ville man gøre

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-03-04 18:09

Bruge kniven som håndtag i skruestikken til at løsne den med.
Eller tage skruestikken, bordet? med.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-03-04 18:17

Lab, lab, lab, Palle B. -Og slæve rundt på bord og skruestik hængende fra "svikken"? Så er svikken nok ikke, hvad jeg gruede for!

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-03-04 20:38

det er sku da meget nemt....jeg vil tænke de rigtig frække tanker, hvorefter blodet vil løbe til "svikken" .skruestikken vil give efter for trykket, og jeg vil slendre ind til konen igen.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 22-03-04 19:01

webgun, det ka´man da kalde for fysisk styrke!!!!
Jeg vil tro, at konen forbarmer sig over den stakkels karl, og nå at løsne ham inden laden står i lys lue...........altså i tilfælde af at webguns fantasier ikke er nok til at nedbryde skruestikken!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-04 19:16

Han kunne også bruge sin langefinger til at løsne skruestikken. En langefinger kan bruges som erstatning for mange ting.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:27

FY

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 20:33

For den rene er alting rent. Men for de......................................
Eks: I stedet for at rulle op og ned med piletasterne, bruger jeg langfingeren til at scrolle på mus-hjulet.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:38

hm..jeg bruger pegefingeren... men mine søde små hænder er heller ikk så store (øh...)

Kommentar
Fra : Handit

Dato : 23-03-04 09:44

Sikken en masse gode forslag...
En lille kommentar:
Er svikken i stikken, og alt brænder på,
Er tiden kommet, til at lade den gå...
(Kastralsangere er også sjældne nu om dage..)

Accepteret svar
Fra : Beecome

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-04 11:02

Uhhh ha da da... så slemt kan det vel ikke være,bare skær den af og få det overstået...
så ender man da ikke med det problem igen... det er helt sikkert!!

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 24-03-04 11:20

hmmm....så syns jeg nu webguns løsningsforslag var mere humant

Kommentar
Fra : binky

Dato : 24-03-04 18:35

webgun, det kalder jeg råstyrke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:27

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Handit

Dato : 07-06-04 10:58

Tak for svaret Beecome.