/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
indstillinger i dvd2one
Fra : grausen
Vist : 387 gange
150 point
Dato : 17-03-04 16:25

Hejsa
Jeg har fået programmet dvd2one jeg har bare lige lidt problemer med indstillingerne tror jeg, for når den har lavet filerne om laver den dem til fuld skærm og det er ikke så fedt at se på når filmen oprindeligt er lavet i widescreenformat. Er der nogen der ved hvad jeg skal indstille programmet til for at få den til at lave filerne i widescreen?
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 160 point
Dato : 17-03-04 16:50

er du sikker på at det ikke er dit shrink prg. fejlen sker..jeg har ingen problemer af den art..og jeg har ikke ændret i mine indstillinger

Junior

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 17-03-04 20:08

hej junior
Jo det kunne desværre se ud som om at det er når jeg konverterer filmen det går galt

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-03-04 20:46

jeg bruger dvd shrink 3.1 og det virker udmærket.. prøv om det hjælper..

Junior

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 17-03-04 21:26

kan det konvertere avi/mpg filer? Og er det let at bruge, jeg er nemmelig temmelig ny i det her endnu.
jeg bruger ulead dvd moviefactory 2 til at konvertere med nu

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-03-04 22:06

jep.. du åbner det bare og så kører det af sig selv..
du kan hente det her
http://www.afterdawn.com/software/video_software/dvd_rippers/dvd_shrink.cfm

Junior

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 18-03-04 08:33

Tak for svaret CCjunior.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 18-03-04 09:22

glad for at kunne hjælpe