/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Program til redigering af telefonbog
Fra : Smukke_Ole
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 17-03-04 14:02

Hej !

Først det tekniske: jeg kører XP PRO, helt opdateret.
Jeg har tidligere her på Kandu fundet et freeware program, der via Bluetooth kunne kommunikere med min SE T68i mobilos, så jeg kunne redigere telefonens telefonbog på pc'en.
Jeg er desværre kommet til at slette programmet, og en laaaang søgning på Google gav ikke noget resultat.
Er der nogen, der kender et sådant program, stadig freeware ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 17-03-04 14:14

Jeg kan finde dette program der har en prøveperiode
http://download.com.com/3000-2641-10215961.html?tag=lst-0-1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 14:16

Her er et til redigering i Word
http://www.chipy.dk/main.htm

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-03-04 14:23

-> sidal26 & refi

Har kikket på Jeres forslag, men der var ingen af dem, der opfyldte betingelser i mit spørgsmål, som udtrykkeligt nævnte FREE-WARE.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 15:02

Alle vil da også have alt gratis - men dette er gratis
http://www.yetanotherhomepage.com/j7xx/j7xx.html?/j7xx/software/comms/triophone.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 15:38

Kan se linket laver ged.
Når du kommer ind på siden går du i software/communications
bladre ned til phone
og der ligger trio phonemaneger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 16:45

Virker det ?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-03-04 16:57

-> refi

Nej, det gør ikke. Efter at have installeret skidtet, så kan jeg ikke få programmet til at køre: der sker ganske simpelt ikke en hujende fis !

Smukke_Ole

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 02-01-06 08:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål