/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Kan ikke printe ud
Fra : janchri
Vist : 946 gange
200 point
Dato : 17-03-04 12:04

Jeg kan ikke printe ud fra computeren,men hvis jeg er på internettet kan jeg godt printe en hjemmeside ud.Jeg har lige sat en usb-kabel i printeren og så vil den ikke printe ud fra computeren,jeg havde en LPT-kabel i før og der var der ikke nogle problemer hverken på internettet eller computeren

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-03-04 12:09

Har du geninstalleret printeren og sagt den køre på USB nu?? Hvilken slags printer er det ? Ved at HP's 5100 series må man IKKE tilslutte printeren før installations programmet selv siger til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 12:10

Har du fjernet den gamle printerinstallation.
Dine Win programmer søger på LPT1

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 17-03-04 12:12

Jeg har geninstallert printeren og sagt den køre usb.det er en olivetti artjet 12

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-03-04 12:13

Desvære kender ikke til Olivetti

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 12:13

Det er ikke nok at geninstallere
Har du fjernet den gamle inst.?

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 17-03-04 12:14

Jeg har fjernet den gamle installation

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 12:21

Hvis du går i kontrolpanel og printere hvor mange printere har du så?
Hvis din printer står flere gange er det den med USB der skal være standard.

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 17-03-04 12:25

Jeg har kun 1 printer,og den er sat til usb,men hvorfor kan jeg så skrive zulu bingo plader ud fra nettet når jeg ikke kan med alm tekst på computeren

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 17-03-04 12:32

Prøv at lade være med bare at udskrive ved at trykke på printericonet, men gå op i filer og vælg udskriv.
Så får du mulighed for at vælge hvor og hvordan du vil udskrive.
Dine programmer kan huske en "gammel" installation og vælger den.

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 17-03-04 12:49

Nu kan jeg skrive ud fra word men ikke fra noteblok

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 17-03-04 13:07

Hmm... lyder som om du har installeret en forkert driver som ikke understøtter diverse ting...
uninstall din driver og din printer og hent denne istedet for:
http://www.mbnet.fi/Apaja/Kopioi.asp?Tiedosto=/0/0/ARET12XP.ZIP&Direct=1

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 17-03-04 13:08

Markér hele nedenstående sti og sæt ind i din browser:

http://www.mbnet.fi/Apaja/Kopioi.asp?Tiedosto=/0/0/ARET12XP.ZIP&Direct=1

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 13:15

Du skal bare gøre det samme i notesblok og måske alle de andre programmer.
Det er som tidligere omtalt kun fordi dine programmer kan huske den gamle installation.
Når du har rette det en gang husker den det til næste gang.
Så bare gør som med word i de programmer du vil udskrive fra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 13:16

"dscoop80"
Det er ikke driveren, men en gammel installation der driller.

Godkendelse af svar
Fra : janchri

Dato : 17-03-04 13:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 13:24

selv tak
håber du får det til at virke i alle programmer.
Ellers må du rense din komputer HELT for gamle printerinstallationer.

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 17-03-04 13:24

Nu kan jeg skrive en testside ud og fra word så må jeg jo bare åbne tekst i word i stedet for noteblok så er det problem løst.Tak for svarene allesammen