/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tænk, hvor ville det være sjovt...
Fra : skingur
Vist : 630 gange
1 point
Dato : 17-03-04 11:08

...hvis "smalltalk" var en gang psykologer/ adfærdsforskeres projekt for at se, hvordan voksne mennesker reagerer når de bliver sluppet fri på nettet uden administration!!!!

Tak kandu, fordi det nu ikke gør noget at jeg hverken kan se "Famen", "Robinson" eller "BigBrother" - smalltalk er ligeså underholdene!

Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-03-04 11:17

Jamen er det da ikke herligt - eller på jysk: Dee æ baar dæjli

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-04 11:18

Hørt, her ville sku være lidt tørvetrilleragtigt uden Og jeg kan heller ikke se eller ønsker at se omtalte programmer , det her er da meget bedre
hav en god og solbeskinnet dag Uhmm det forår
Mvh SunoWich

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-04 11:20

>Skingur.

Du har heller ikke godt af, at se Famen", "Robinson" eller "BigBrother"

Det er lavmålet af underholdning..... synes jeg

Hvor blev den kyssesmiley af??

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-04 11:20

Rfou Er det et selvportræt ???

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-03-04 11:26

Nej - men jeg er s** blevet så glad for den. Det er fnollerpigen der har produceret den. Og enhver klovn er jo en blanding af sjov og alvor.

og så er det den eneste jeg kan huske!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-03-04 11:31

Jamen skal vi enes om at gå ud og nyde solen, og fortsætte hvor vi slap sådan ca. kl 1500. dut.

Hav en rigtig god dag, ideelt til lidt havearbejde, med en hund der syntes det er sjovt at splitte bunkerne man lige har revet sammen.

ellebye

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-03-04 11:45

Tænk kloge tanker ved 4-tiden, da skal jeg til en vigtig job-samtale
frieda

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-03-04 11:52

=:-|

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-03-04 15:57

held og lykke frieda!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-03-04 16:11

Citat
Tænk, hvor ville det være sjovt...

JA - men er du nu sikker på, at det ikke også er tilfældet.
Det er måske disse >>psykologer/ adfærdsforskeres<< indlæg en gang i mellem, som gør at vi "forsøgsmus" opfører os som vi gør.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-03-04 17:17

hej eyvind...ja, det er jo det der er det sjove, - man ved det ikke!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-03-04 23:26

friede..hvardan gik din samtale?
Knus Sus

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 22-03-04 08:30

Sødt af dig at spørge Sus.
Jeg mener, det gik godt nok. Men jeg er jyde , så overdrive skal man jo ikke. Det er nok også en form for besværgelse: ikke at være for optimistisk.
Det var en form for mundtlig prøve med et panel bestående af 4 personer, der stillede mig diverse spørgsmål i næsten en time.
Men de var alle venligtsindede, og selv om man jo har det med at vågne klokken 5 om morgenen og have et brilliant svar på et af de stillede spørgsmål, tror jeg som sagt, at det gik okay.
Desværre må jeg vente flere uger på resultatet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 16:46

Mango................hvor er det rart at se dig.
Molokyle og jeg har savnet din deltagelse.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 20:32

osse mig!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-03-04 22:15

jamen tusind tak for den dejlige modtagelse..det er da dejligt at i har savnet mig, bliver da helt rørt

Og..hej Chris, længe siden..og du har stadig ikke været her og besøge mig !!!

Knus sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-03-04 22:24

Hvis jeg lige kunne huske koden til en rødme-smiley ville der være en lige HER

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-03-04 22:58

najii det er ok Chris...det lykkedes jo nok engang..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 12:43

mango -> Haløgsan

..som emesen skriver : Du har været savnet ..men nu er du jo tilbage

Dét var da glædeligt

</GLAD MAND>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-03-04 20:22

Hejsan molo..jamen jeg har da også savnet jeg, kan jeg mærke nu hvor jeg er her!!

nå er på jagt efter kager lavet med sødemiddel, gerne vægtkonsulenternes..så hvis i støder på dem må i da gerne gi et vink!!

suser

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-03-04 10:08

G'morgen mango. Jamen, jeg skal prøve at huske at se efter de sukkerfri kager, når jeg tøffer rundt på nettet.

Imedens kan du jo kigge på disse to : http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=2540
..og : http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=14694

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-04 10:21

Ih altså... the1best har siddet ved denne comp. igår, så derfor er der gået kludder i profilerne, men det er altså mig molokyle der nu sidder hos Frk.Uro på Vesterbro.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-03-04 11:15

takker molo vil straks prøve de der pandekager mums

suseren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-04 11:24

Velbekomme mango. Jeg bagte rosinbrød igår ...altså alm. franskbrødboller med glasur og rosiner. Næsten lige så godt som kage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-03-04 11:47

jeps men i vægtkonsulenterne må man ike få rosiner...hmmpff det er egentlig heller ikke fordi jeg savner kager, men det er jo da rart at man kan lave en aligevel*G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:15

Iaften til kaffen skal jeg have : Sugarroasted Hazelnuts Krokant skærekage ....DanCake selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 14-07-04 19:29

>molokyle Hvad laver du i denne gamle tråd?

Velbekommen søde

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:34

Hai the1best : Jeg er nu nået til marts måned i 'reminders'. Til august forlader jeg februar og marts

See you around... mmmmhhhhh...... go' kage

Måske laver jeg en tråd ? Hmm.. nej, jeg fortsætter blot her : http://www.kandu.dk/dk/spg/44996

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 14-07-04 19:42

Det kan være jeg kigger ind.

The1best