/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Rfou
Fra : Wilduhr
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 17-03-04 08:57

Rfou:

Da jeg læste dit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/7163 syntes jeg ganske enkelt det var genialt. Jeg fik ikke lov til at bedømme det og overvejdede derfor, at give dig nogle point i stedet. At jeg valgte at lade være skyldtes udelukkende den ballade der evt ville komme ud af det - mht. pointbytning osv.

At jeg alligevel vælger, at give dig point for det, skyldtes udelukkende Ram2 nedgørelse af det. Ikke fordi det lige er Ram2 der har skrevet, men pga. selve tråden.

Grundet en lang dag, kan jeg ikke lukke eller følge tråden før sent i aften.

Mhh
Wilduhr

PS: Hvis nogen skulle føle sig provokeret over denne tilkendegivelse af et godt Tip, så "feel free"....det ændre ikke ved dét, at jeg som enhver anden kan komme med min mening.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-03-04 10:09

Rfou hvis jeg havde fået chancen ville jeg have givet stjerner til dit tip. Ikke fordi jeg syntes at det er et godt tip, men fordi der er meget sandhed og vid i det du skrev.
Som tip betragtet manglede det måske lidt mere forklaring og sammenhæng, men begavet er det.
Mvh.
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-03-04 10:35

***** til Rfou
Rfou ...............du kan godt være bekendt at modtage anerkendelse fra Wilduhr
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-04 10:49

Tag det nu ikke så alvorligt altsammen, og tænk ikke på point til mig. Jeg kan ikke bruge dem jeg har. Derimod er jeg glad for de pæne ord eller bare en reaktion på det jeg skriver, så jeg ser at folk har bemærket det.

Tippet der er et citat, fik jeg øje på i et leksikon og fandt at det passede utroligt godt på smalltalk og til dels også på kandu, som disse 2 udarter for tiden.

Jeg vidste at det ville få ram2 ud af busken, og han var ganske rigtig den første på banen. Han falder af på den og er utrolig nem at narre. Det er bare synd, at han i den grad kan slå tonen an, så nytilkomne nemt kan komme til at føle sig uvelkomne på kandu.

Men i grunden er det jo mest synd for ham selv - Han skal jo være sammen med sig selv hver dag. Det er nok derfor han har flere profiler. Så kan han lade som om han har gæster.
Tak for de kønne ord.
rfou

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 17-03-04 23:54

Ram2

Som svar på din kommentar i det andet spørgsmål, kan jeg kun skrive at seriøsiteten i smalltalk ligger på niveau med et sladderblad fremfor f.eks. Politikken.....derfor fik dit Tip flere stjerner end Rfous (og det ved du jo også godt - jo større provokation, des flere stjerner) Selv foretrækker jeg Rfous Tip fremfor dit, men det er du vel ikke i tvivl om

Havde Rfou skrevet sit Tip i f.eks filosofi, havde det sikkert fået flere stjerner, for som BjarneD så rigtigt skriver så er der både sandhed og vid i Tippet

Mhh
Wilduhr

Godkendelse af svar
Fra : Wilduhr

Dato : 18-03-04 00:16

Tak for svaret Rfou.

Uanset din baggrund for at skrive tippet, kan jeg godt li´ det .....det ligger på niveau med: den der tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han har forstået begge dele lige dårligt

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 18-03-04 08:58

Tak for pointene Wilduhr og for det skulderklap, som denne tråd er.
Ja jeg fandt da også at mit lille citat rammer ret præcis, og har man det for øje når man læser kommunikationen på smalltalk, er det lidt lettere at kapere de løsslupne tråde, som kun giver mening for en snæver kreds af brugere, og ligeledes at forstå et fjollet provokerende tip, som det ram2 kom med.

For "inderkredsen" er det bare ram2 i en nøddeskal; men der kommer jo nye brugere hver dag, som ikke forstår hvad der foregår.
mvh

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 18-03-04 17:28

Rfou:

Det var så lidt Man skal altid huske, at give roser når det er fortjent - det er for nemt kun at kritiserer

Når man har været på Kandu længe føler man sig nok mere "hjemme" og derved opstår den "inforståede" snak.....som er uforstående for enhver ny.......og for nogle gamle brugere

Mhh
Wilduhr