/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det rene nonsens :-)
Fra : ram2
Vist : 898 gange
500 point
Dato : 17-03-04 00:15

Man må sige at tippet: http://www.kandu.dk/dk/tip/7163 virkelig kan trække stjerner......

Gud ved hvem forfatteren til disse kloge ord er?? Og er de nu så kloge??

Det gir' stof til eftertanke, når man sammenligner ovenstående tip's stjerner, og antallet for dette (nonsens) tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/6935

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 00:25

Kan du sove godt "ram2"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-03-04 00:26

Tja det er jo ikke alle der har så mange profiler som dig Ram og er så hurtig med at skifte imellem dem!
Så gave vide om ikke stalk of Yose og hvem ellers har givet dit tip 5 stjerner?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-03-04 00:30

Og så kan jeg forestille mig Rfou lige er nået ind og givet det 0 stjerner så du endte med 4. Men det er naturligvis kun en teori!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-04 00:48

>Refi

Tak i lige måde.

>Tedd.
Skal du mon ikke nøjes med at konkludere ,at jeg er den eneste du "kender" på Kandu, som frejdigt indrømmer at have flere end 2 profiler og i øvrigt ikke misbruger dem.

Ram bl.a.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-03-04 01:11

Må jeg ønske alle en god og glæd jer over, at der er lovet solskin i morgen.

(Dina hvad laver du i min seng?)

mvh
ellebye

NB! Har vi det ikke godt.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-03-04 04:08

Hvor er du dog forudsigelig ram2.
Du er grunden til at jeg lige har vundet et væddemål med min søn. Vi læste dit fjollede tip med tilbud om hjælp, og undrede os over at det kunne indkassere 4 stjerner.
Så faldt jeg over omtalte sentens om forskel på viden og nonsens, og syntes at den passede udmærket til tendensen på smalltalk, som den har været den sidste tid.
Min søn mente at det nok måtte få 5 stjerner; men jeg holdt på, at mit tip allerhøjst fik én stjerne og sansynligvis slet ingen.
Desuden væddede jeg også på, at der ikke ville gå lang tid før ram2 var på banen med sine platte kommentarer.

Tak for det ram Du er til at "stole på". Og jeg glæder mig over en hel flaske Gammel Dansk

Nej jeg har ikke "sneget" mig ind for at vurdere rams tip - Der skal man jo også vinde en lodtrækning for at få lov til det.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-04 05:52

>Rfou

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-04 09:21

>Wildur

Jeg kan se, at du i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/35889 ønsker at belønne Rfou med 100 point for hans tip http://www.kandu.dk/dk/tip/7163 vedr. ”nonsens” contra ”vid” – Men du bekymrer dig samtidig om evt. ballade i denne forbindelse (pointbytning)

Wildur lad mig sige dig, at jeg finder det helt i orden, at du belønner Rfou på denne måde, og jeg mener ikke det er pointbytning. Jeg må dog henlede din opmærksomhed på, at jeg ikke er nedladende over for Rfou, men på hans kommentar til mig blot giver udtryk for at han keder mig.

Jeg har ikke noget sted skrevet, at hans tip er noget junk, men fremført sp. om det nu osse er kloge ord, og derefter undret mig over forskellen i bedømmelsen af hans tip og bedømmelsen af mit nonsenstip http://www.kandu.dk/dk/tip/6935

Det siger jo meget om netop bedømmelsen af tip. Jeg spørger samtidig hvem forfatteren af Rfou's tip er - Det er vel ikke nedladende, da det ikke fremgår af tippet, at det er Rfou der har forfattet det.

Så alt i alt har du skudt ved siden af, men kan da som alle andre selvfølgelig komme med din mening, og Rfou kan da glæde sig over, at du påskønner hans vid.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-03-04 09:43

Nu er det jo sådan, at man for det første ikke selv får lov til at vurdere sit eget tip.

For det andet, ja, ram har nogle forskellige profiler, men at han i hver profil lige skulle være heldig at bedømme nævnte tip er ret usandsynligt.

For det tredje jeg er måske nok lidt dum ol. (har i hvert fald fået det at vide nogle gange) og jeg har den indstilling, at hvor godt et tip er, giver jeg altid 0, skrevet nul. Dette ikke p.g.a. et tip ikke kan være godt, for det er mange og selv har jeg gemt adskillige genveje hvor der henvises til link.

For det fjerde var der mange der fandt ram's tip morsomt ("den der tager alvor kun alvorligt osv.") hvorimod mange "antitip" virker knap så morsomme, og stedet man lægger en antitip bør efter min mening ikke forgå i kategorien "tip", så hellere indsætte et spørgsmål omkring tippet så andre også har en mulighed for at komme med deres meninger.

>ellebællebye< sononym ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-03-04 09:45

Sorter venligst selv evt. stave- og mangelfejl.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-03-04 11:04

Lad mig bare indrømme det med det samme. Jeg fandt citatet i et leksikon (Lademans) skrevet af en ukendt forfatter, og med det samme faldt det mig ind, at jeg vidste hvordan ram2 ville reagere, hvis jeg bragte det som et tip. Som tænkt så gjort. Det måtte jo afprøves, og det virkede præcis som forudset.
Det siger vel mere om ram2 end om mig.
M.h.t. pointene er det jo tydeligt, at jeg ikke længere befinder mig i inderkredsen (der er ikke så mange der kender mig) hvorimod ram2 (kan alle se ham - kan alle høre ham) sørger for at være lige i centrum, så alle kender ham. Giv blot ham pointene (i den anden tråd) så bliver han så glad.

Og ram2 - hvis du keder dig så usigeligt, burde du jo bare følge det råd som du så flittigt deler ud af - fjern fluebenet forneden, så får du løsst dette problem.

Hav en fortsat god dag allesammen - også ram2

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-04 20:09

Hej Rfou
Jeg kender ikke dig og jeg kender ikke ram2. Men jeg falder over, at du af laver et tip alene for at provokere en person, og ikke for det store flertal her på kandu.dk !!!!!

Det er ganske enkelt at gøre nar af brugerne her i dette forum, og er måske den egentlige forklaring på, hvorfor dit tip ikke fik stjerner af brugerne. Det kunne jo være at brugerne her på kandu er langt klogere end du regner dem for.

Iøvrigt havde det intet med tip at gøre og det havde ram2's heller ikke. Men vi må se i øjnene at tips her på kandu i den grad er blevet devalueret, og ofte drejer sig mere om at "score" point (til hvad?), og det medvirker dit tips til. Dit citat ville have passet langt bedre i en smalltalk tråd, og i en sådan ville jeg ikke have blandet mig, da citatet er mig så ligegyldigt.
Fortsat god aften til jer alle i denne tråd.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 28-03-04 18:54

Tja, hvad skal man sige. En provo, der bevidst forsøger at provokere endnu en provo - det er da smart, eller er det nu osse det?

Hej Ramses - din bonderøv

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 19:00

>Frida.

Jeg elsker osse dig, og dine kærlige ord, dem kan jeg slet ikke stå for....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 19:07

>Rfou

Rfou for satan - Få nu den overmund limet på, så du kan bide fra dig

Ram (Provo)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 19:12

Nå I lever endnu. Jamen så lad mig dog lige benytte lejligheden til at tale lidt om mig selv

Nej... det gider jeg sgu ikke idag, men jeg har altså svært ved at forestille mig ram2 blandt kornmarker med svirrende lærker, i røjser og kedeldragt med medbragt Wienerbrød i baglommen; storskrydende : Marken er mejet...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 19:20

>Molo

Hold da kæ... Molo du er jo romantiker om en hals. I øvrigt har jeg for år tilbage været storbonde i Vesthimmerland, (20 tdr. land) så jeg kan sagtens trives med mullejord omkring mig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 19:23

*GGG* Tak ska du ellers ha' sikke en beskrivelse Molo. Næh, jeg indrømmer, at jeg osse har det lidt svært med liige det billede af Ram

Frida...

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-03-04 19:25

Jeg har næsten glemt hvad alt dette her startede med; men jeg kan da konstantere at smalltalk er og bliver smalltalk, og bliver brugt til at forsøge om man nu kan lave lidt røre i andedammen. Der får mig til at foreslå at ram2 tager navneforandring til rap rap.
Så ved alle hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 19:40

Sikke da noget nonsens Rfou

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 19:49

>Frida.

"Nonsensrfou" Et okay begreb.....godt fundet på, og meget rammende

Den får lige en 100 mand mere

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 19:50

>Frida

Jeg skal ud og skrælle ris, så jeg kigger forbi lidt senere.....

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 19:53

Hva' fan... skræller du dine ris? Det må da være vilde ris

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 20:05

Een ting må man lade, det har fået seertallene på begge tip på gevaldigt op.

<morfar>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 20:06

>Frida.

Ja da, og jeg ved jo at du ÆLSKER vilde ris, så jeg holder mig i øvelse......

RisRam filiongongong... kom og skræl mig ...*SS*

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-03-04 20:06

Jamen det har jeg jo sagt fra begyndelsen. Smalltalk er nonsens næsten fra ende til anden. Det breder sig desværre også til kandu.
Hvorfor skulle jeg ikke holde mig til stilen?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 20:07

>Bessefar Ællebælle

Tror du ikke vi / jeg ved hvordan man får seertallet" op ???

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 20:09

>Rfou.

Stilen Hvaffor en stil

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-03-04 20:12

Det må vist være fristil

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 20:34

>Ram

Den skal jeg lige have i baghovedet hvis jeg en dag skal have markedsført et produkt.

PS! Du fører stadig over Rfou.

PPS! >Rfou, hvorfor ikke erkende, at du har tabt slaget om vælgernes gunst.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 22:29

En traktor. Der manglede sgu en traktor i mit indlæg tidligere. Mejetærsker og grønthøster kunne man måske også lige få flettet ind?

Selvbinder for dælen...

Er der noget mere romantisk end en selvbinder?

Det skulle da lige være patteskiver og sobindsel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 22:37

Et par sortbrogede køer, samt lidt elhegn kan der vel osse flettes ind

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 22:43

Gylletank og møgspreder ? Se nu kan man lige dufte romantikken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 22:46

Det går godt det her... lige midt i en reklameblok fyrer vi (øhh undskyld ...jeg) lige 100 mere af....

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 22:47

Rodzoneanlæg, brakmarker og økologi. Der er så dejligt på landet. Lige til en rekreation for en million.

Denne Smiley ligner lidt en momsfri og EU støttet landmand :

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-03-04 22:48

Citat
PPS! >Rfou, hvorfor ikke erkende, at du har tabt slaget om vælgernes gunst.

O.K. Hvorfor ikke - Jeg behøver ikke at få ret, bare jeg får min vilje. Men hvem sidder og tæller point?

Det må sgu da være kedeligt.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 22:51

Så mangler vi bare Maren og Karen til at fuldende det idylliske landliv

Maren og Karen stod i marken med røven i vejret, og pillede kartofler op. Pludselig siger Maren " oohh, de minder mig om min Karl Kristians ", mens hun står med et par ordentlige bintjer i hænderne." Er hans godtnok så STORE ", spørger Karen. " Nej, men de er lisså´ beskidte "

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 22:53

>Frida.

Nu styrer du dig.........

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 22:54

Jamen det er da ikke "dine" der er tale om

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 22:57

>Frida.

Nej for fan.. det ved jeg da, og slet ikke i Bintje str....

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 22:58

kartofler!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 22:59

Karen, Maren, Mette... Bom !

Som Søren sagde første gang han så en ko :

Citat
Hilde-mænd, sikken en svend. Den har jo hele FIRE tissemænd !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 22:59

Asparges

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 23:03

Jeg tæller ikke point, jeg tæller penge. Helst 1000 kr. sedler, de knitrer så dejligt i hånden.

Nå ja, jeg glemte måske at fortælle at min kone skrabede sig frem til 25 styk af dem.
Lige nu sidder jeg og vifter med dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 23:04

Nu går jeg i seng med hønsene. Jeg ska' tidligt op i morgen og sove videre.

Så : Go' og rolig nat

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-03-04 23:06

>Molo.

Godnat sov godt....

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 23:06

ellebye -> ....og nu vil hun skilles ? Jeg kender typen

Nej; Go'nat altså og : Sinilluaritsi.

Takuss </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-03-04 09:43

Hvad er definitionen af 'træls'?

Det er når man sidder og malker sin ko og koen så begynder at sparke med benet. Så rejser man sig op og binder benet fast til en stolpe. Så sætter man sig ned og malker videre, men så begynder koen at sparke med det andet ben. Så rejser man sig op og binder det andet ben fast til en stolpe. Så sætter man sig ned og malker videre, men så begynder koen at vifte med halen. Så rejser man sig op og binder halen fast på ryggen af koen. Så sætter man sig ned og malker videre, men i det samme skal man tisse. Så rejser man sig op, går om bag ved koen og begynder at hive bukserne ned. I det samme kommer konen ind...

SE DET ER TRÆLS !!

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 09:51

...eller også går konen bare hen og tager tyren ...ved hornene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 09:58

>Frida.

Den får lige 100 mere for din morgenkommentar.

Når nu koen er gjort klar, så kan tyren jo få hvad der hører tyren til, og så kunne manden jo passende lige mulle konen imens........

Savner du mig Frida? Jeg savner dig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-03-04 10:08

Hej Ram

Om jeg Savner?? - hvis du mener et savn så stærkt, så ufatteligt, så grimt og så forfærdeligt, at det ikke engang er fascinerende - så, JA!!

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 10:22

[hør] Teenage-alarm på boardet !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 10:25

>Frida

Frida, jeg cykler over til dig en tur - Jeg savner dig på samme måde, og nu har vi en anden definition på "TRÆLS" Du er bare sød....

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 10:26

>Molo

Du fiser bare over på http://www.kandu.dk/dk/spg/36893 og laver dit banner

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 10:29

Gu' vil jeg nikkenej. Jeg bli'r så edderspændt hvergang kandu.dk laver kløjs i mine kodeeksempler at jeg går helt i spåner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 10:33

>Molo

Tænk... blir du så edderspændt hvergang kandu.dk laver kløjs i dine kodeeksempler at du går helt i spåner....... det har jeg SLET ikke bemærket før

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 10:34

..og så brændte musenfryd mig af igår. Jeg vadede rundt i Aldi fra kl. 9 til 17 og så havde hun lagt sig med ondt i hovedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 10:38

>Molo

Det er du da selv ude om - hvem fan.. gider date i Aldi???

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 10:39

..hvilket selvfølgelig er direkte usandt

Jeg hyggede mig med spartelmasse hos findslet, som nu også vil sætte sin gang istand, efter at hans datter havde plaget om at få den lige så flot som min

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 10:43

>Molo

Ja - hvordan man kan leve uden spartelmasse er uforståeligt...

Kigger forbi senere... har lidt gøremål, som presser på.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 10:47

Fugemasse og grundering er mindst lige så interessante bestandele af en hyggelig søndag sku' jeg hilse at sige

ram2 -> Husk at skylle og slå brættet op bagefter !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-03-04 16:01

Strøtanker!!

Når du har det ondt, ser ingen din smerte. Er du glad, ser ingen dit smil. Når du græder, ser ingen dine tårer. Men prøv at onanere i bussen......Så vender alle sig!
Jeg garanterer*SS*

Frida...

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 29-03-04 21:22

>Frida.

Der sker ikke meget mere her, så jeg vil lukke og slukke.

Jeg vil lige for at glæde vores ven Brianklat fortælle, at du selvfølgelig får de 500 point fordi du er så skrupdejlig en pige, og fordi jeg knuselsker dig. Men samtidig skal både Kandu og klatten skal vide, at jeg synes du har bidraget bedst i denne tråd, og det er vel ret beset mig der afgør dette

Frida, tak fordi du er den du er

Den (Klatten) ævlede forresten ( det gør den jo hele tiden ) noget i en anden tråd, om hvad Kandu ville sige til, at jeg gav dig point, så det får jeg vel besked om nu

Ram ¤¤¤¤¤¤ som elsker Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-03-04 23:55

Gisp!! Ram for satan - du forstår da virkelig, at få et budskab frem....
Bare skide ærgeligt, at man ikke kan købe en dyt for disse superpoint. Så nemlig lige, at man kan få to poser skumbananer på den lokale OK Tank for en 20'er*GG*

Nåmen pyt med det - Har du det ellers godt? - og mange tak for dine søde ord - du er absolut Kandus største ballademager......BASTA

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 01:26

>Frida.

Tak for de pæne ord..... specielt den med ballademageren

Spekulér ikke på skumbananer... de kommer med posten i morgen. Næste gang sender jeg en kasse - det er fan... ikke til at klistre frimærker på chokolade, og så er der osse så mange der namser på dem.

Sov godt

Jeg vil mulle i seng

Ram