/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
stopfejl sige NV4.disp.dll
Fra : Surf
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 02-05-02 18:26

når jeg spillet et spil fået jeg et stopfejl og meldeller at det er NV4.disp.dll vejen med så hvad skal jeg gøre for at det ikke sker igen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 14:27

Det svar Peter Po leverer er sgu for tyndt igen gang en link eller noget gider han ofre på svaret, eller hvad der måske forsager fejlen. Men her har du måske løsningen :

Hvis dit bundkort har VIA chipset motherboard med Fastwrites er slået til i din BIOS, kan du prøve at slå den fra.

Fejlen kan også opstå hvis du har overclocket dit grafikkort, så sæt det tilbage til standard og forsøg med en mindre hidsig overclocking.

DU burde kunne komme videre med 23.11 reference drivers fra nVidia :

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

Ovenstående er indgangssiden til drivere og du skriver intet om dit operativsystem, jeg vil derfor ikke kunne hjælpe dig før jeg at vide hvilket OS du kører.

Forøvrigt er det du omtaler et velkendt problem på geforce kort, kendt som "the infinite loop error".

Håber du kommer videre med en løsning....

Og held og lykke med det....

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-05-02 16:08

det er 23.12 jeg har og jeg har prøvet 28.32 men den driver er det værste lort jeg har prøvet så jeg er igen på 23.12

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-05-02 18:24

nej ser du jeg har i lang tid haft drivimg control på manuel og på ff og jeg tror at jeg fik den stopfejl fordi jeg hadvet den der
så nu er den sætte på auto igen og dermed på da igen men hvis du stadig har en forklaring på så er du der velkommet her på dette emme

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 03-05-02 18:25

ups den skulle ikke havet gjornt det for jeg vil ha dit svar godkendt zonker

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-02 12:34

ok.. men så kan du jo godkende denne her ??

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 04-05-02 13:11

du kom kun lidt op af rank stigen hvis du ved hvad jeg mener