/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vurdering af bannere
Fra : Uffe29
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 16-03-04 21:59

Hvike 2 bannere fra denne side http://www.konkurrencesvar.dk/banner/Nye_bannere.htm syntes du er pænest

1) 71KB Rune Jensen - www.cyberray.1go.dk
2) 12KB Michael Nielsen - www.mikze.dk
3) 21KB Rune Jensen - www.cyberray.1go.dk
4) 54KB Louise Schultz - www.sovsogsmovs.dk
5) 43KB Anja Gottlieb Hansen - www.psycko.dk
6) 15KB Anja Gottlieb Hansen - www.psycko.dk
7) 8KB Claus Lundgaard - www.jysk-webdesign.dk
8) 20KB Louise Schultz - www.sovsogsmovs.dk
9) 6KB Louise Schultz - www.sovsogsmovs.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:02

Nr 2

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 110 point
Dato : 16-03-04 22:14

Hej Uffe

Kan bedst lide nr. 5... og herefter nr. 2

Btw så virker nr. 7 ikke!

Mvh/Chamira

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-04 22:19

Nr. 4 / 8 / 9 (som vist er ens) http://www.sovsogsmovs.dk/
Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-04 22:20

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:21

Emesen giv lige Eyvind briller på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-04 22:25

Prøver lige at se på de rigtige.

Nr. 8

Pas lige på med nr. 9 som kunne have copywrite.

Eyvind.

Kommentar
Fra : luntemus

Dato : 16-03-04 23:04

Nr 4-8 og 9 er helt klart gode og en af de bedste

www.sovsogsmovs.dk

Way to go !!!

Luntemus

Kommentar
Fra : LoMaSc

Dato : 16-03-04 23:07

Hmm, nu må jeg vel ikke stemme på mig selv :S

Så for at være fair, vil jeg nok stemme på nr. 6 selvom det er mindre..

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-04 00:22

Hvilken opfordrer dig mest til at se mere.... Hvilken kunne du bedst forestille dig at du ville klikke på

Her er mit synspunkt
1) Den er meget flot, men dog lidt utydelig og fylder meget
2) Har jeg haft kørende på banner.dk med klik-procent på 0% (ca. 2000 visninger) men ellers meget flot
3) Har jeg også haft kørende på banner.dk med klik-procent på 0% (ca. 2000 visninger) ideen er god, men teksten meget utydelig og man fanger ikke ordene når man lader blikket falde henover
4) Flot og fangende. Fylder dog lige rigeligt
5) Ideen er god, lidt for lang før man har læst hele teksten, men en af finalisterne
6) Ideen er god, konkurrencesvar.dk er dog ikke centreret i slutningen
7) Enkel, flot, genial - dog er der fejl yderst til højre (læs m)
8) Enkel, flot, genial - Siger de ting konkurrencesvar.dk står for
9) Enkel, flot, genial - Siger de ting konkurrencesvar.dk står for. Dog er brikkerne lidt for udtværet, men med mere skarpe kanter ville det være min vinder

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 17-03-04 19:44

Nummer 4 og 8 er fede. de er ogs lavet af den samme nok derfor.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-03-04 12:41

hvorfor laver du ikke selv en det er ikke så svær som du trorg men du skal have et animator og du kan download en på http://www.animationer.dk/ nederst hvor der står Gif Software

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 01-04-04 19:30

nr. 2 og 3

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-04 20:07

Uffe29 - er du tilfreds med svarene.............

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 07-04-04 13:20

jada.... men godkender lige når jeg kommer på en anden comp. (login-problemer)

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 24-04-04 12:36

hmmm.... Der går nok indtil midten af næste uge....

http://www.konkurrencesvar.dk - Vind Nokia N-Gage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:55

Så er det lukketid.....
Jeg har fået ny profil (konkurrencesvar.dk) og er bare inde for at lukke mine gamle spørgsmål med denne bruger.
Tak for hjælpen
Louise vandt iøvrigt http://www.konkurrencesvar.dk/bruger_historier/beretninger.html

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 19:01

Tak for svaret Chamira.