/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
fisketur til skotland
Fra : uffe_ras
Vist : 1407 gange
50 point
Dato : 16-03-04 21:14

hej vi er to kamarater der har fået muligheden for at komme til nord england med ejen bil. Vi kunne godt tænke os, at tage til skotland på fisketur. Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen, der har nogle kontater eller erfaringer, om hvordan, hvor henne og priser på at fiske i skotland, håber nogle kan hjælpe.

hilsen uffe

Kommentar
Fra : danni7

Dato : 17-03-04 16:23

Prøv om I kan finde noget på disse links : www.scotlandvacations.com eller www.see-scotland.com og go tur hvis I kommer afsted

Kommentar
Fra : uffe_ras

Dato : 18-03-04 11:41

tak for linkene men det kunne være rat at høre fra nogle, der havde været der oppe, det vil være den største hjælp.