/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
mat skærm billede.
Fra : giraffenshale
Vist : 317 gange
150 point
Dato : 16-03-04 21:06

HJÆLP efter jeg instalerede et spil, er min skærm blevet mat i farverne, jeg har prøvet at ændre bit opløsning i farvekvaliteten fra 16 til 32 og omvendt, men det hjalp narda.
Nogen forslag til hvad jeg ellers kan gører??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 21:11

Hmm? Kunne det være din farveprofil der er ændret? Prøv at højreklikke et tomt sted på skærmen, og gå ind under Indstillinger > Avanceret > farvestyring?

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 16-03-04 21:17

Det var jo det jeg havde prøvet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 21:26

Hvilke farveprofiler har du? nej du skal ind under farvestyring!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 21:28

Hvis du har xp så gå ind i tilbehør systemværktøjer og systemgendannelse til før du installerede
Mvh Sune

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 16-03-04 21:33

Jeg har abselout ingen farveprofiler til særmen tilknyttede, men kan tilføje en masse, bør jeg gøre deT?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:43

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 02-06-04 20:13

Ja og det har jeg så ikke....
Så ikke noget acc. svar.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-04 20:26

Lyder mest som en defekt i skærmen. Har du prøvet med en anden skærm evt.?

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 02-06-04 21:00

Har købt et nyt grafik kort, og dette har løst problemet.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-06-04 23:50

Ok husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 03-06-04 00:46

ja det ville jeg også gerne, kan bare ik finde ud af hvordan!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-06-04 01:10

ude til højre for kommentarerne står der accepter! Det trykker du på

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 03-06-04 01:12

Nej, det sakl jeg vel ikke gører, når jeg ikke har fået et svar som hjalp mig. Men selv fandt frem til problemet!!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-04 09:13

Poientene er brugt du kan ikke få dem tilbage såe du kan jo ligesågodt give dem til den du syntes kom nærmest dit spørgsmål og derved få ryddet op
Hav en god dag
Mvh sune

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 03-06-04 19:20

Men ingen af svarne kom nær, en løsning på problemet.
Så ingen ponitter her fra.