/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Vuggestue...
Fra : brinkloev
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 16-03-04 20:53

Mig igen med tvillingerne på 18 mdr. De går i en god vuggestue, men sikkerheden ved lågen ud til vejen, er alt for ringe. Den består af en jernlåge - godt 80 cm høj, med håndtag. Vi er måske 10 forældre, (ud af 40!) som husker at lukke den, når vi henter & bringer børn. Jeg har nævnt problemet flere gange, for ledelsen, men bliver pure afvist - De mener ikke at det er et problem. Min ide var mere henad en høj låge med en form for "selvsmæk".
Hvad for en låge forefindes, ved Jeres vuggestue?
Mvh. Brinkloev

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 21:02

Der er sikkert et håndtag foroven på lågen - eller det bare en alm. låge.
Dem med håndtag foroven som skal løftes kan børnene menlig ikke nå.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 21:03

Uha - altfor mange slåfejl.

Kommentar
Fra : DonnaJuanna

Dato : 23-05-04 12:25

Jeg synes helt sikkert at du skal stå fast på, at den låge skal laves.
Eventuelt, så er der vel en forældreforening i vuggestuen, som kunne give en hånd med? - eller du kunne overveje at vende det på det forældremøde, hvor forældre og bestyrelse er der også?

Jeg ville da selv gå HELT amok, hvis min datter (da hun gik i vugger) kunne vade lige ud på vejen, fordi uopmærksomme forældre ikke husker at tænke når de går!

Gør noget ved det!!