/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Warcraft 2
Fra : lugo
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 16-03-04 20:22

hej jeg har XP men jeg vil helt vildt gerne spille warcraft 2 men det vil ikke køre i xp. Hvad kan jeg gøre mvh Lugo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 20:46

Har du hentet diverse opdateringer fra Microsoft??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 20:51

Ellers er der noget med at det kan det klares med at
markere den fil som starter installationen,
vælg "Egenskaber",
Vælg fanebladet "kompatibilitet",
sæt "flueben" ved "Kør dette program i kompalitetstilstand for",
Vælg "Windows ???", Vælg "Anvend".

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 16-03-04 21:02

Vælg fanebladet "kompatibilitet",
sæt "flueben" ved "Kør dette program i kompalitetstilstand
DET virker ikke på det spil men ellers er det ok. har hentet opdateringer fra Microsoft

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:59

Prøv at gå ind på warcraft producentens hjemmeside og se om der er oplysninger eller opdateringer
Mvh sune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-03-04 23:44

Det spil er skrevet til XP, og kører glimrende på min gl.
Du skal nok hente den nyeste directX på dansk, og hvis det ikke kan gøre det, så geninstaller spillet.
VH Palle Hansen
NB: Også vigtig at hente den nyeste XP driver til dit skærmkort.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 17-03-04 19:00

ahem så vidt jeg husker og ifølge min originale install cd så er det et DOS spil, og ikke skrevet til XP som pallebhansen påstår

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 18-03-04 11:37
Kommentar
Fra : peace135

Dato : 29-03-04 15:27

Du kan installere en emulator f.eks. Dosbox.
http://dosbox.sourceforge.net/download.php?main=1

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-03-04 00:29

Prøv at installere det igen, det plejer at hjælpe.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 09:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen