/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ofa
Fra : boye
Vist : 332 gange
500 point
Dato : 16-03-04 20:08

Jeg kan fortælle dig "MOLEKYLE"det er en provokation mod point bytteriet fra andres side.Nu er jeg helt klar over der skal en verbal skraldespand øses over mit hoved.Desuden kan jeg sige at ofa ikke er helt med på ideén.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 20:16

men de skal da ikke spildes

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-03-04 20:20

ja tænk hvis han ikke svarer, surt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 20:38

Det går da godt idag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-03-04 20:39

Især for ofa, han ligger på sin sofa.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 20:43

Sjov historik du har boye hvor får du alle de poin fra ???

Det er hvist de dobbeltes dag idag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 21:02

Her er et par ideer eller 200 God fornøjelse
http://www.klyt.dk/medlem/privat/fritid-fest.php
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 21:05

Du har måske ikke opdaget endnu Suno, at man får 20 almindelige point hver dag? Og at man forøvrigt ikke kan bruge Superpoint til andet en diverse ranglister, der desværre er temmelig intetsigende, da de ikke siger noget om svareren kvaliteter?
Med hensyn til dobbeltprofiler, så ser jeg ikke din forargelse, når det gælder Narcissus og Echo!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 21:08

I ku jo også vælge sådan en hyggelig salgsaften
http://www.laurelandhardy.subnet.dk/875948.htm
Men der er jo nogle lidt mere moderne med hjælpemidler
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 21:10

Ups helt forkert sted sorry

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 21:19

Tedd du regner nok med at få en medalje hva

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 21:23

Endnu en intetsigende kommentar og 2 intetsigende links fra din side Suno

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 21:25

Man m¨å vel hellere lægge billet ind, såfrem >ofa er borte fra jordens overflade, så kunne det måske være der blev foretaget en lodtrækning.

Ellebye, synonym "ofa"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 21:51

Fingrene væk ellebye, det er mine points, jeg kom først.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 22:00

>Tedd, bær nu over med Sune, han er trods alt kun 20 år, men tror han har en erfaring på 40.

>Sune, hvad går du ellers rundt og laver, altså ud over kandu. Vi er nogle andre der som pensionister har lidt mere tid, men en mand i din alder burde jo arbejde for samfundet ??

>bentjuul, lodtrækning, alt andet er udelukket.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 16-03-04 22:08

Der er såmænd ingen grund til lodtrækning - hvis jeg får de påæng.
Jeg kan da også sige noget pænt, hvis det behøv's.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:23

Jamen Teddybear du kommer da også med en masse brugbart her ka jeg se

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:27

Ellebelle Jeg arbejder skam i døgndrift men helst mest for mig selv og familien og så lidt som muligt for samfundet med dertilhørende hober af nasserøve
Og Ja jeg er meget ungdommelig det sir damerne også
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 22:29

Nå du arbejder indenfor SPAM industrien, så forstår jeg det sgu bedre Suno

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:31

Ihh sidder her og klapper mig på lårene du sku sku være stand up komiker teddy
Ka næsten ikke få vejret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:34

Og teddy det sku meget godt klaret din korttidshukommelse virker Du har jo lige fået en opdatering fra tv avisen Ang Spam dygtig dreng Hi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 22:40

Kammertonen - mine herrer - kammertonen - dronningen er i fjernsynet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 22:44

Ejvind, du må ikke få point for din far.........

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 22:53

øh... hvad foregår der egentlig her? Hvad har molokyle at gøre med det? Hvad er det sune ikke fatter ang. point og superpoint?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-04 23:03

Nåe nej det havde jeg da glemt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 23:05

Jeg tager også lige en

Godkendelse af svar
Fra : boye

Dato : 17-03-04 00:33

Tak for svaret Eyvind.
         Han ville desv ikke være med

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-04 00:44

boye > nu får eyvind ballade med sin far !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-04 11:01

Jahuuuuuuuuuuu - masser af påæng - så vinder jeg nok brødristeren.
I må endelig ikke sige det onkel Emesen, for så skal jeg bare aflevere og det er snydeærgerligt.
Takker og bukker.
Eyvind.