/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch bremse hjælp..
Fra : BentSimonsen
Vist : 601 gange
10 point
Dato : 16-03-04 16:01

Er det muligt at montere fodbremse på sin Maxi K??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 16:03

Alt er muligt men ikke nemt mvh Sune

Kommentar
Fra : smut

Dato : 16-03-04 16:04

selvfølgelig kan du det prøv og kig på en gammel monza eller granprix så vil du sikkert kunne se hvordan det kan laves der er lidt svært og forklare her

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 16-03-04 16:24

Så hut jeg hvisker; kan man tage baghjulet fra en 2 gears (http://www.atommax.com/cybermax/Mopedt2.html el. http://hjem.get2net.dk/Cybermax/P-MS50.mpg) og smække det over på en Maxi K. Du skal imidlertid nok 'lege' lidt med bremsepedalens montering på stellet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 18-03-04 11:04

det er nemlig rigtigt med lidt pillen og puslen ka ndet sagtens lade sig gøre at flytte forbremsem fra eks. em maxi 2.gear over på sin maxi Kmodel (eller pedal for den sags skyld)

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 18-03-04 14:28

Prøver lige at fuske lidt med jeres idéer.. Og så skriver jeg tilbage..

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 22-03-04 17:08

Tak for svaret molokyle. Har endelig fået sat bremsen fast.. Og den virker..