/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skingur... Kyssesmiley.... hvornår??
Fra : stalk
Vist : 1250 gange
500 point
Dato : 16-03-04 15:34

>Skingur

Du har lovet, eller har du?? Men du har i hvert tilfælde antydet, at du ville lave en kysse smiley, eller har du?? Ligemeget.... Hvornår laver du den???

Stalk / Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 15:37

Når skingur er færdig med denne : http://kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 15:52

Hi hi Kært Barn har nok mange navne en føler sig helt ude jeg har kun mit eget

Mvh Sune

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 16-03-04 15:54

>Sunebasse

Det er da en gl. "hemmelighed"

Så lav du bare en dobbeltprofil, bare du ikke snyder med den, altså gir dig selv point, så er det OK med Kandu,

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 15:55

sonowich -> Du må da gerne låne mit

</HENRIK MORTENSEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 15:58

sonowich ??? Det er da en fin pendant til sunowich og så tager man også let fejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:01

SonOfWich

..eller SonOfWitch

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:02

SonOnWitch -> Smager da lidt af incest

</KOLOMYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 16:02

SonOfVise Hvae ram så hedder du kanske også bøje og Bamse
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 16:04

Jeg ligger lige billet ind her (ikke en fra DSB)
Hø hø - hvis Skingur ikke gider de 500 - så plejer
Stalk nemlig at omdirigere pointene til Frida's kont

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 16:06

Jeg incestiserer på at du øjebliklig dropper det der svineri

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 16:06

>Sune.

Nej nej *LOL* Det er ikke mig - Jeg har kun Ram2 - Stalk - Yosé, og så en som er alm. bruger til at drille med *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:10

..og jeg har (som du sikkert ved både molokyle & Hm...)

Undskyld med det incestuøse, men jeg tænkte bare : Så bli'r det i famillien

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 16:16

Frida

Ja det plejer jeg, og har faktisk døbt den "Fridafonden" Du kan jo bruge den til velgørende formål. Hvis du skulle være så uheldig at modtage en brødrister med timer, kan du jo i velgørenhedens navn donere den til Ævlebævle, så han kan sidde og riste boller i stedet for at skrive på Kandu. Jeg forestiller mig, at han som det utrættelig emenneske han er, vil sidde og riste boller til en uge af gangen, når han først har fundet rytmen

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:29

ellebye er faktisk en flink fyr med hjertet det rette sted, så jeg synes ikke I skal gå for hårdt til værks, men han kan da sikkert godt lide ristede boller

Det ka' jeg faktisk også... ..bare det ikke er mine egne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 16:31

>Molo

Hmmm øhhh hvis boller kan du så li?? - Sjovt, men du virker ikke umiddelbart som een der er til andres boller

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 16:32

>Molo

Nååå nybarberede krydderboller.

Ja da Gu har Ævlebævle da hjertet på rette sted, det er sgu værre med hjernen, hvor fanden har han deponeret den

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:40

Jeg boller sgu ikke andre ! (..måske er det dér skoen trykker )

Nej, så gå vil jeg hellere invitere en sild på den Belgiske egnsret : Kogt Ål i Kørvel ...med Ymer.

Hun får guffet Ål .......................jeg får Kørvel og Fillet

Har faktisk en 1962 model på bedding (..hun ved det bare ikke selv ..endnu!) Hun hedder 'Subba' og har lige arvet knap ½ mil.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 16:42

Så gir' hun nok en øl*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 16:43

Av molo, skal du så til at lege "sort enke"?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 16:47

>Molo

Vær nu lige ærlig, er det 1962 der trækker, eller den ½ mio

Subba - Det er vel ikke et kælenavn for Sybarit, som jeg troede stavedes med u - for så får du da ikke meget glæde af den arv

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 16:47

Så virkede din kontaktannonce altså

Citat
AAA = Absolut Alkoholisk Akademiker :

Søger bekendtskab med velholdt model af ca. samme årgang, hunkøn og med fælles interesser [Se min profil]

Lidt om mig selv :

Flittig, flink og interesseret, men ofte lovlig snakkende.
Har aldrig nogen penge, men humøret er iorden.
Savner dig allerede ; gi'r du ik' en bajer?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:48

Farmand (Ham der tegnede Metroen) er stået af for 1 år siden og nu skal hun trøstes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 16:49

Heyyyyyyy - vi kom på samme tid Ram....er vi så udenfor mistanke tror du

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:52

fridaflip -> Nope, hun drikker rødvin. (..og champagne)

Hun er meget velsoigneret, særdeles velholdt, meget tvær, meget køn og meget irriterende. Lige noget for mig

</MOLOKYSSE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 16:53

Næh, det kan i umuligt være. Jeg har lige fået skudt i skoen at jeg er jac (eksisterer ikke) og rina. Altsammen fordi man er lidt glad og vil gøre en hjælpsom kandu glad (en med brugbare råd SunoVITS) !

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 16:54

>Frida.

Ja det burde vi jo i Ævles terminologi, de andre synes nok bare vi øhhhh synkronorgasmer, eller regner det for den tilfældighed det er

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:56

..og så er hun fra Hillerød med bopæl på Ama'r ...intet begreb om computere ..og så bor hun ad Pommerns til (Slå op i Kraks)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 16:58

ram2 -> Ja, nu må I venne jer til at komme sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 17:00

Det lyder sku spændende i er kommet samtidig Øhmmm sig hvad foretager i jer egentlig HI
Og 37 73 Jeg troede slet ikke du havde tid til at være her? hva så med dit fuskeri ??det skal jo også passes
Mvh SunoWich

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-04 17:03

Nåh men, nu dukker Frk.Uro (uro) og Britten (the1best), som jeg også er blevet beskyldt for at være [3773] snart op efter en hård dags arbejde, så de må hellere få fred. Jeg pakker mine sydfrugter og boller sammen for at begive mig tilbage til Lorteøen. Tager nok lige forbi CA. og besigtiger dagens ødelæggelser.

Fin dag : Jeg har tjent 20 point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 17:04

Jae 3773 dette lyder sku da helt ok ik
http://www.kandu.dk/dk/spg/35802 Hi hi hi

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 17:04

>Molo

Nåå så er hun jo inden for rækkevidde....... med din nye cykel.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 17:07

Aijjj Sune. 3773 bestemmer sgu da selv hvem han giver point til

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:11

->SunoVITS, du er ikke bare et fæ, du læser åbenbart ligeså dårligt som du skriver. Fortsæt du bare i din endeløs jagt efter superduperpoint.

-> Frida, takker fordi du skar det lidt ud i pap for Vitsen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:13

->Molo, har jeg nogensinde været ude efter dig med riven?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 17:22

Skægt som nogle tråde trækker flere brugere til end andre tråde. 2 tråde er på "sidste 25" til 500 point - den en har 35 kommentarer på godt 1½ time - den anden 1

Stalk / Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:26

Jow da, Ram. Man må lade du er hurtig hvis du skal nå at kyle indlæg ind fra to profiler med samme minuttal.

Åbenbart er det forbudt at kende andre kandu'er. At vi flere gange har set indlæg hvor man "låner" en andens login har vi sgu da set før, uden at der var noget underligt i det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:29

læs låner, ikke "låner". Der var ikke ment noget fordækt med ovennævnte!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 17:33

HiHI Ram er ikke Frida - men jeg kan da vældig godt lide ham alligevel
Og ja det med at kende hinanden - uha det ser man ikke på med blide øjne.
Står det forresten i Kandus regler, at det er forbudt?? naah, det mener jeg nu ikke.

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:38

Næh, men se nu hvordan man kan komme op og sejle! Check vitsen's link.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 17:42

Jeg har tjekket linket - og kan godt forstå du bliver irriteret. Desværre bliver forholdene jo nok aldrig anderledes - så der er ikke andet at gøre end at trække på skulderene og smilebåndet....

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 17:50

>Frida

Uanset Kandu brugernes holdning til at kende hinanden, så har jeg aldrig fortrudt, at jeg lærte dig at kende her ¤#¤#¤# Det har været mere end end en fornøjelse....

Og smilebåndet er hvad point angår afgjort det bedste at trække på - Du er forresten ret sød når du smiler

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:53

Ved det, men Vitsen og ofa er dog noget af de "klogeste" man længe har set. Ofa kunne som begyndelse ikke engang finde ud af hvem min "anden" skyggeprofil var, før han startede mudderkastningen. Ligeledes gider han heller ikke reagerer, da jeg udbeder mig lidt historik. Vitsen's intellekt er ikke værd at beskæftige sig med. Ham lader vi glæde sig til at man kan blokere brugere. Så er han overbevist om han som den eneste sande og altvidenede, seriøse kandu vil få lov at svare på alt og derved vinde månedens dims. Men læser man lidt omkring, kan det nu godt være at sandheden bliver anderledes.

Kan du hygge dig i det jyske Frida og du ovre på øen Ram!

PS Frida, husk at logge af Rams pc når du har pillet ved den.

PSPS Ram, husk at logge på som Ram, eller en af de andre profiler du har, ellers kommer BFI efter dig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:58

->BFI (ved du overvåger dette), hvis du checker kan du relativt nemt finde Ram's og Frida's e-mails, selvom du siger du ikke har dem. De er postadressemæssigt hjemhørende i hver sin ende af landet.

PS Stalk - giv mig de femhundrede, så er 3773 = Ram = Frida = Stalk = falc osv osv

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:59

...og = Rina også forresten

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 18:05

>3773

JA det er rigtigt 3773 - Hun skal huske at logge af, når hun har pillet ved den

Øhhhh den der profil falc.... er det osse min?? Jeg kan ikke huske den

Ram mv......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 18:19

Jeg gav ham/hun to svar, han/hun accepterede, og det var pludselig min egen profil, iflg oraklet ofa. Derfor kan du godt se Stalk er nødt til at acceptere et af mine svar, idet Stalk så pludselig udvider de for hånden værende profiler til over det dobbelt, ikk'? Altså, du er i forvejen: Frida, ram og stalk. Derefter er du også falc, 3773 og rina. Smart ikk'?

Spørgsmålene var vist noget med silicagel den ene, den anden kan jeg ikke huske!

Puha, det ender med jeg bliver tvunget til at holde ophørsudsalg!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 18:38

>3773

Nu har jeg kigget på "falc" og kan garantere dig for, at det ikke er mig . Og heller ikke "rina".

Og det med point - SÅ har jeg en forkærlighed for at smide ubenyttede og overskuds point i "Fridafonden" - mest for at tisse lidt på disse sygeligt pointfikserede avekatte, der straks puster sig op. Og den slags hører du jo ikke til... ved jeg.

Hvad angår ophørsudsalg, så kan du jo bare gøre det på een af dine profiler

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-03-04 19:24

Citat
Jow da, Ram. Man må lade du er hurtig hvis du skal nå at kyle indlæg ind fra to profiler med samme minuttal.

Det kan lade sig gøre, men det koster 50 p at se det.
Her gøres det:
http://www.kandu.dk/dk/spg/35648
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-03-04 21:19

Hej alle.
Jeg beklager at jeg først er på nu, men der har været lidt vigtigere ting at lave i dag.

>Frida nu har jeg fået lukket vores have så Dina kan løbe frit omkring, OG HUN NYDER DET.

I øvrigt fyldte hun 1/2 år i går og kors hvor sådan et kræ vokser.

I øvrigt gids jeg ikke mere indgå i diskutioner mere og ram og frida, om I er en eller to, så fra min side er det slut. Definitivt basta.
Der er andre værdier her i livet end blot diskutioner, så for mit vedkommende betragter jeg jer som 2 personer.
Nej en værdi er når jeg lægger mig ned og hunden kommer og jeg får en "hovedrengøring", samt at hun "putter" sig ind til een.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 21:32

>Skingur.

Det lader ikke til, at du er interesseret i de 500 point, og det er da helt i orden - Men havde jeg jo lovet det, og så ville jeg da osse holde det.

Jeg vil cykle mig en god lang tur, og når jeg er tilbage og du stadig ikke har været på tråden, så er der en anden der må nyde godt af dise "værdifulde" point - Gud ved hvem det blir???

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-03-04 21:48

Nemlig ellebye...Det er det der er vigtigt her i livet(et dejligt slik i ansigtet af een man holder af) Godt nok har min Frida en forfærdelig dårlig ånde, men man kan vel holde vejret så længe

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 22:36

sorry...har været hos ponyerne (surprise!)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 22:37

kigger lige på det med kysseriet....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-04 22:51

så... hvem må jeg sende den til som tjek????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 22:54

Skingur.

Det er jo mig der gir point, så du kan sende den til mig på kram@oncable.dk - Men du kan ikke forvente at jeg kan korrigere sån' rent teknisk....

Ram øhhh Stalk

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 500 point
Dato : 16-03-04 23:02

he he frida... min nye pony har allerede fået tilnavnet "Hay-Breath"!!!!!!!!

og ramses...gad vide om du kan modtage de smileys...den er umådelig længe om at sparke dem afsted!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-04 23:47

>Skingur - Du kan roligt sende den - Kommer den så kommer den ...

>Ellebye.

Godt at du har en sand kærlighed ved din side. Spørgsmålet gik jo oprindeligt på, at jeg undrede mig over at nogle forlader Kandu under stor ståhej, for derefter at vende tilbage. Det synes jeg er lidt skægt.

At det så kom på bane hvorvidt Frida og jeg er een og samme person var ligesom sp. uvedkommende, men da nogle ... her tænker jeg specielt på den der Brian, som har et gl. problem med denne sammenblanding, og som han har viet sit liv til for at bevise at hans påstand er rigtig - begyndte at køre i den gl. historie, så var det ikke til at modstå at drille ham lidt. Selvfølgelig røg de der hoppede på hans skæve vogn med i købet - Men det er i virkelig så fløjtende ligegyldigt.

Og jeg kan fortælle dig, at hvis Frida og jeg var een og samme person. så ville de foregående dage have været uendelig meget kedeligere og triste end de var. Frida kan om nogen lyse op i en 2 værelses, og har i øvrigt en meget smittende latter.

At nogen har ondt i r.... af, at jeg snakker så meget om hende er i sig selv en grund til at fortsætte, i det de i mine øjne er noget jeg her skal lade være usagt, da tråden er afsluttet, og en fordragelig tone er ved at brede sig.

Men lad mig blot sige, at jeg er kommet til at holde utrolig meget af hende, og vi har det dejligt sammen.(kyssesmiley)

PS...Og hun har ikke dårlig ånde

Gi din hund et kys fra mig.....

Ram / Stalk / Yosé

Godkendelse af svar
Fra : stalk

Dato : 17-03-04 11:53

Alletiders Skingur

Nu må vi se hvor længe Kandu er om at sende den på markedet

Stalk / Ram osv osv

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-03-04 12:18

>Ram har givet Dina et kys fra dig. Ved du hvad hun sagde ???

Waw.

Ellebye, Kun den ene profil.

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 17-03-04 13:37

>Ellebye

Pudsigt.... Sån' siger min kæreste Mulle osse

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 16:17

3773 -> Mht. kommentaren : Dato : 16-03-04 17:03 ...var det blot for at sige : Du er ikke alene

</MOLOKYLE>

Ps. skingur -> Jeg vil også kysses..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 16:20

Pps. ram2 -> Håber du sætter pris på de 50 stærke det kostede at hænge på... Dem ku' du vel bruge?

Så lang 'nede' på Top 50 du ligger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 19-03-04 23:46

ÆVVVV........ Sikke noget pis
Det er da-----næh op i r***** med det ..............godnat''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Kh Lena. jeg er vist lidt øhhhhhhhhhhhh...........fuld*gg*