/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Endnu en kæmpe tak til Rina
Fra : 3773
Vist : 466 gange
500 point
Dato : 16-03-04 12:48

Du fortjener det

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-03-04 12:53

Hvad drejer sagen sig om?
Torben

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:00

At Rina i en tidligere tråd kom med et fif, der betyder penge på min bankbog.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-03-04 13:04

Det bliver man ikke klogere af. Men det er da godt.
Torben

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:05

Ja ikke.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 13:10

bauchmann > Du får svaret her http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=68312
Derfor er de point så uvæsentlig og bør afskaffes.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:15

Fint Bent, har du læst dem?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 13:18

Hmmmm.... lyder som om der er lidt snyd og noget med her... ikke sandt? eller er det bare moi?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 13:18

Ja, og det er OK, men for dem der ikke har, kan det virke underligt. Bare Rina var lidt mere aktiv så ville der også falde point fra andre end dig.

//bent

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:20

Korrekt - har i så fundet ud af hvor mange jeg har fået fra Rina?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 13:22

Aner det ikke og er uinteressant.

//bent

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-03-04 13:22

Næh,der hedder han jac

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 13:23

Poientsvindel rina er vel din dobbeltprofil
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-03-04 13:23

Næh,der hedder han jac .Jeg ved ikke hvordan man laver "fingeren"som smiley,men her er den

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:25

Kom nu bare og få dine velfortjente klap på skuldrene Rina, det lille fif med Torben var ubetalbart.

Til orientering for andre, døde patienten i den anden tråd, hvorefter jeg måtte købe et nyt alter.

PS: Husk og læs hele historikken omkring Sony'en. Den kostede mig vistnok tre tråde. Clan blev også rigelig belønnet for stor indsats - selvom det ikke hjalp.

Her er ikke tale om ophørsudsalg, eller andet, udelukkende tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:27

Det synes jeg bare i lader Kandu checke!

I det mindste duede Rina's svar og var ikke en bevidstløs google søgning med 38 popups.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:29

øhh find lige userprofilen på jac - nu er jeg nysgerrig.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-03-04 13:31

Jeg vil gerne vide, hvad det var for et lille fif med mig. For mig er det underligt at der er noget med point, når der ikke er noget spørgsmål.
Torben

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 13:33

Kommer lige tilbage senere, skal til møde nu Bauchman, så skal du få historien.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-04 13:35

Kom så Rina, så denne tråd kan blive lukket, jeg svarede kun fordi du ikke gav bauchmann den fulde forklaring.

//bent

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 13:35

Kategori

1 16/03 500 TIL RINA - STOR HJÆLP TAKKER Hus og have
2 27/02 500 Points til Rina Musik
3 03/01 500 29' sony 100 hz tv med surround Musik
4 10/11 500 Ekspropriation - erfaringer! Hus og have
5 06/10 300 MUSIK TV4 LØRDAG - VISTNOK BINGO Musik

[1-5] af 5
Alle spørgsmål stillet af dig med 500 og en enkelt 300 poient til rina Mistænkeligt nej slet ikke
Det ser sku da en smule mistænkeligt ud Og har du en masse pop ups kan du da få en stopper af mig http://toolbar.google.com/

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 14:01

Mener oxo der næsten må være fusk med i dette!!! har ikke oplevet noget mere weird herinde end dette...

Accepteret svar
Fra : Rina2

Modtaget 500 point
Dato : 16-03-04 14:30

Beklager !!!! Jeg er ikke 3773 dobbelt profil.
og ganske rigtig jeg er ikke særlig aktiv herinde.
Da jeg bemærket at 3773 havde oprette flere tråde med samme spørgsmål, måtte et svar jo betyde meget for 3773, så jeg valgt at prøve om jeg kunne hjælpe.

Trist med dit tv 3773, jeg håber at du får råd til et nyt, når nu din ekspropriations sag er gået godt.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 14:52

Klart klart Rina2 ... 4 besvarede spørgsmål = 2300 Point. .......... meget godt klaret! ...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 15:39

Rina eller hvad du nu hedder skal du så ikke snart stille 3773 nogle spørgsmål så der ligesom blir balance i det hele

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 16:13

->Bauchmann, som du sikkert ved, havde jeg blandt meget andet en tråd vedr.. en ekspropriation. Rina foreslog jeg tog kontakt til Torben Fogh Møller. Det lader til at min ekspropriationssag er ved at falde i hak, med et for mig tåleligt beløb. Her snakker vi rigtige penge - ikke latterlige supepoint. Jeg kiggede lige i sagerne for at få opfrisket disse. Fandt en enkelt tråd mere hvor Rina har deltaget i udover mine - et af jokers spørgsmål, der iøvrigt ikke er lukket. Derudover har vi, som alle kan se mødt hinanden tre gange (de andre er bonus'ser fra min side -SunoVITS). Som jeg kan se var Rina alm bruger ved de første to møder - altså incl Joker-spørgsmålet. Så svarede Rina på mit tv-spørgsmål. Det var ved at rive livet ud af mig, men ingen, ikke engang Clan, kunne finde noget brugbart. Rina havde navne og numre på en brugbar reparatør. Der var udlovet 1000 point på spørgsmålet - de faldt. At jeg er i gavehumør efter at have snakket med min advokat idag, kan jeg ikke se rager den hob der blander sig her. Du spørger pænt Bauchmann og får et pænt svar.

->SunoVITS, hold dig hellere til dine sædvanlige gæt & Google-råd, platte tips og anden point-jagt. Skægt som du har ondt i røven. Du kommer, ligesom myrer frem, hver eneste gang der er point i farvandet. Har du ingen svar (hvilket ofte ses), kommer du med en eller anden total ubrugelig dumsmart bemærkning, og/eller afslutter med en ligeså smart bemærkning i håbet om at kunne score et par fedtede point.

->Ofa, vi mangler jac's profil. Hvis dit regnestykke skal gå op, må jeg have svaret på en masse af hans spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 16:15

Tak for svaret Rina2.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 16:36

-> Ofa Det var lidt bøvlet at finde, men du kan åbenbart ikke stave. Jeg antager at du mener at profilen falc er min dobbeltprofil ligesom rina's idet jeg nyligt har svaret på to spørgsmål i rap for denne bruger - iøvrigt til astronomiske 160 + 100 point, Vor herre bevare os, har du ikke noget bedre en sådan noget pis. Tror du ikke det er mere relevant at checke smalltalk plidderpladder svarene for femhundredepoint's spørgsmål. Skulle jeg fuppe kunne jeg nok finde på noget andet end noget til to hundrede tres. Faktuelt set rummer min historik et hav af lav-point spørgsmål, hvorimod du selv kan prale af en del til 500 - også sådan nogen der hedder "til ofa". Tankevækkende ikke?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-04 17:06

->Rina, røvdårligt med tossekassen. Måtte bløde en mindre formue for at nyt alter, der til gengæld er rigtig godt. Købte mig en Panasonic 32" - meget blæret og uhyrlig tung. Sony'ens billedrør var åbenbart gået, så håb du bare det bedste for din egen, altså håb det ikke sker.

Ham der Torben er da virkelig en speciel herre. For satan hvor havde jeg været skidt kørende uden ham. Han kan han job!

Måske giver jeg dig 1000 point mere imorgen bare for at genere point-jægerne. Husk og svar når jeg stiller spørgsmål, så skal du nok få point, uanset hvor "Sunowich'ske" svarene end måtte være.