/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
geforce 2-delta force2
Fra : jak
Vist : 403 gange
70 point
Dato : 01-05-02 21:33

jeg kan ikke kører delta force2 med et geforce2 32mb hvorfor??
jeg kan kun kører op i 400*300.jeg har winxp,450mhz amdk62

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 01-05-02 23:32

Prøv med at spille delta force land warrior
det kører på en anden motor.
MVH Nuserpigen

Kommentar
Fra : jak

Dato : 02-05-02 06:13

det var ikke det jeg spurgte om,jeg ved godt at jeg kan spille df3.
men mine venner spiller df2 over nettet,og der ville jeg jo gerne være med ik

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 02-05-02 10:58

Har du prøvet fra Win98?

Kommentar
Fra : jak

Dato : 02-05-02 16:31

nej det har jeg ikke.mon det kan være det.
jeg har ikke meget lyst til at genstarte min computer.

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 70 point
Dato : 03-05-02 00:41

Hent den nyeste driver til grafikkortet. Ellers kig på www.driverguide.com

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-05-02 10:08

hej jak
Mange af de driver man henter ned til sit grafikkort,er ikke testet af Microsoft,og kan derved skabe proplemer både i programmer og spil,ligeledes kan den forkerte drive ødelægge nogle systemfiler
Du kan hente en driver til geforce2 her-den er testet,jeg kører selv med den
http://www.geforce.dk/download.php?op=viewsdownload&sid=9
hent den der hedder W2k-2312
det er nok en god ide at afinstalerer den gamle først
ligeledes er det en meget god ide at du bruger windows update (Start-alle programmer)den sørger altid for at du har de sidste nye opdateringer i din maskine.
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-05-02 10:11

Tillæg
Når du kommer ind på linket skal du huske at det skal være den til XP
W2K-2312
Windows 2000/xp
Brian

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 03-05-02 10:45

At drivere er testet af/til Microsoft er absolut ingen garanti for at det virker. På www.driverguide.com findes mange modificerede drivere med kommentarer til, hvilke problemer de løser. Mange gange er disse drivere et resultat af folks frustrationer over at producenterne ikke selv retter fejlene.
Jeg har brugt "uoriginale" drivere mange gange, og aldrig haft problemer med at genetablere den gamle driver, hvis en ny ikke afhjælper/virker.

Mvh Peterpo

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-05-02 11:13

Hej Peterpo
Jeg vil ikke give dig ret
jeg skrev overstående fordi jeg selv har været udsat for at en driver jeg hentede til mit grafikort geforce 2mx,gik hen og ødelage mit system,hele mit system kørte af H til i længe(DR watson skrev dengang at ukendt have ødelagt nogle systemfiler)
Men efter en formatering og geninstalering af både styresystem og diverse bundkorts driver,og en testet driver til mit grafikkort,er min computer 100% kørende igen.
Når en driver er testet,betyder det at den er afprøvet på diverse styresystemer
men de tester jo ikke alle de forskellige driver der nu findes
og selfølgelig kan man være heldig at ens driver,selv om den ikke er testet,kører god
MVH Brian

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 03-05-02 11:26

Microsofts egen Scandisk kan ødelægge systemfiler, hvis du ikke kører den fra en prompt. Du kan smadre din opsætning bare ved at køre en opdatering fra Microsoft update, så det er da bare at prøve sig frem - der er ingen garantier.

Kommentar
Fra : ponnyboy

Dato : 03-05-02 16:47

Nuserpigen har ret, det er rigtig at deltaforce køre med en anden motor, desuden er DF2 ikke et 3d spil, d.v.s at det er netop cpu kraft det kommer an på og ikke så meget hvilke grafikkort man har, såvidt jeg husker er din cpu kun på min krav til df2.

John N

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 13:06

jak wrote:

>jeg kan ikke kører delta force2 med et geforce2 32mb hvorfor??
>jeg kan kun kører op i 400*300.jeg har winxp,450mhz amdk62

Så vidt jeg husker er Delta force 2 ikke 3d-acceleret (eller hvad man
nu kalder det). Så det er din cpu der trækker det hele. Og den kan kun
klare 400*300 åbenbart.

Iøvrigt tror jeg du har større chance for et godt svar ved at spørge i
en mere relevant gruppe...fx. dk.spil.computer

Christian