/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Aktivitet på Lanzarote
Fra : louie2003
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 15-03-04 20:35

Jeg har en veninde, hvis mor har inviteret hele familien til Lanzarote i anledning af hendes 60 års fødselsdag. Min veninde vil gerne gøre noget specielt for hende dernede; altså ikke bare købe en gave, men måske finde på noget som hele familien kunne deltage i. Hun havde tænkt på en skattejagt rundt på øen, men det griber vist lige lovligt meget om sig. Er der nogen der har nogle gode ideer?

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 15-03-04 20:40

Hvad med kombineret vandretur/picninc i og omkring vulkanerne??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-04 20:44

Dernede slapper man af i varmen, om dagen.
Men et besøg i grotterne, måske er i heldige og kommer
til koncert dernede.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 15-03-04 22:43

har selv været der... I kan tage på en udflugt, hvor man besøger et vulkan-område.. Hvor jorden er så varm at man kan lave et bål ved bare at grave et hul, og man kan få de lækreste grilkyllinger over bålet. Og på den udflugt kan man også finde nogle ædelstene, selvfølgelig er de ikke så meget værd, men det er meget sjovt at gå og lede efter. Så kan i også besøge nogle grotter hvor der lever nogle krabber som er blinde (SJOVT?), men grotterne er meget flotte. Hilsen David

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 17-03-04 10:44

Tak for input! Det er meget brugbart! Har I nogle gode links, hvor jeg kan finde mere info?

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 17-03-04 17:12

http://www.clublasanta.com/

her kan du se lidt af det hele!!

Accepteret svar
Fra : gedestalden

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-04 13:03

Her er også en side, der ser ud til at være brugbar. Den er godt nok på engelsk

http://www.lanzarote.com/

Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 20-03-04 13:05

Da vi var dernede, lejede vi en bil og kørte rundt. Fandt mange spændende ting - især arkitekten Cesar Manriques værker. Især vil jeg fremhæve kaktushaven, som var en kæmpeoplevelse. Et beøg i hans hus er også anbefalelsesværdigt.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 25-05-04 20:05

Er den ikke ved at være klar til at lukke???

Godkendelse af svar
Fra : louie2003

Dato : 25-06-04 13:58

Tak for svaret gedestalden.