/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook grafik???
Fra : rudik
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 15-03-04 19:27

hej, jeg er blevet lidt træt af at jeg kun kan skrive de der kedelige mails fra outlook, jeg havde en overgang incredimail men det slettede jeg. fordi jeg kun vil bruge et post program og, det skal være outlook. jeg har også haft den der toolbar med som hed tolbar, men den slettede jeg også, fordi den måtte jeg ikke havde liggende på denne computer. så findes der noget andet jeg kan bruge for at gøre mine mails lidt mere spændende???
hjæææælp miiig

med venlig hilsen rudik

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 15-03-04 19:35

Ja der findes noget der hedder Hotbar...
http://www.hotbar.com/

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 15-03-04 19:35

Ja der findes noget der hedder Hotbar...
http://www.hotbar.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 19:53

Her er lige det du mangler (husk der er forskel på outlook og outlook express - så du får det rigtige)
http://thundercloud.net/

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-03-04 20:04

Hotbar er proppet med adware

Dette er også en løsning

www.incredimail.com

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-03-04 20:04

Ups, læste først bagefter at du har brugt incredimail tidligere.. Undskyld

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 16-03-04 17:36

mig--->refi = det er meget fint, men jeg vil gerne havde noget der er gratis.
og jeg vil gerne havde noget som gør så man ikke skal havde en tollbar.... :|

hæj, er der nogen der kender til en/nogen gode sidder hvor man kan downloade spil og programmer ?
jeg kender godt download. com/dk

venlig hilsen moi...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 17:39

Det er da gratis det hele.
Du kan da downloade alt det brevpapir osv. du har lyst til.
http://thundercloud.net/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 17:41

Og der er heller ingen toolbar.....

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 16-03-04 17:56

er der nogen der ved, hvad www.findmail.dk
er der nogen der ved hvad den server hedder, jeg er nemlig ved at koble den til mit outlook! :|

Ps. hvor kan man downloade brevparpir?
jeg har downloadet det program der... smaileycons...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 18:05

Jamen du har da lige fået svar..................

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 16-03-04 18:17

jo men jeg ved ikke hvor jeg henter det brev-parpir på sidden :S?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 18:23

Oppe for oven på siden er der forskellige faneblade til de forskellige ting.
Tryk på den du vil ind på (brevpapir=stationary) (sjovt brevpapir=funletters) osv.
Endnu bedre - tilmeld dig deres nyhedsbrev så får du hele tiden nyt brevpapir.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 16-03-04 18:25

okay, tak det lyder fedt.. tak ... du er god nok (y)
hehe...
venlig hilsen rudik...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 16-03-04 18:32

Jamen vi taler da pænt til hinanden sålænge man ikke føler I laver numre.
Du kan finde alt derinde - bare led.

Men husk nu også at lukke spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 16-03-04 22:27

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 01:41

selv tak