/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Jeg kan ikke logge på MSN Messenger...??
Fra : Wofler
Vist : 431 gange
30 point
Dato : 15-03-04 19:21

Jeg har i en del år brugt MSN Messenger.
Med en gammel e-mail adr. som jeg ikke længere bruger.
Den vil jeg så have skiftet ud med den e-mail adresser jeg bruger idag som er oprettet under mit eget domæne.
Jeg har nu registreret min e-mail adr. som passportkonto. Og bekræftet den hos MSN.
MEN det mærkelige er at jeg kan ikke logge på MSN messenger med min nye passportkonto.
Men jeg kan godt logge på med min gamle konto.

Hvad er der lige galt her....????

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 15-03-04 20:05

Du skal ind på messengers side, og nedlægge din konto, og så skal du jo til at sende nye invitationer til de venner du har.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 15-03-04 20:12

Jow jow ved godt at jeg skal oprette min kontaktperson liste igen.
Men jeg burde vel godt kunne logge på i min nye konto inden jeg nedlægge den gamle...???
Det er det jeg ikke fatter...???

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 21-03-04 12:21

prøv at dl den nye version 6,1
det kan være det løser dit problem
http://messenger.msn.com/

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:24

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Wofler

Dato : 07-06-04 20:55

Tak for svaret pallebhansen.
Ups... Beklager at jeg havde glemt at jeg havde et åbent sprg.
Jeg forstår stadig ikke hvad der gik galt med messenger den gang.
Jeg fik aldrig lov at logge på med den adr. jag havde oprettet som passportkonto. men ved at oprette et alias under min mail adr. og reg. den som passportkpnto fik jeg det til at fungere.
Såååee der var ikke nongen af de ovenstående besvarelser der hjalp mig over hovedet men, da Palle kom først til møllen med en sit svar får han pointene...
Ellers tak for Jeres hjælp.
Mvh
Wofler.