/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Dårlig forbindelse
Fra : S.B.L
Vist : 437 gange
498 point
Dato : 15-03-04 17:38

Hej.
Nu har jeg endelig fået det her trådløse netværk op at køre men har problemer med den ene bærbare.
Den står 2 etager over routeren i en alm etage-ejendom. Når man er inde i lejligheden er der minus signal men ude på trappen er der fint signal. Dette manglende signal gør at jeg hverken kan bu eller bæ.

Hjælp.

Mvh Bue

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 15-03-04 17:39
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 17:44

Der er noget med at du kan få en forstærker da signalet jo åbenbart ikke når langt nok
Mvh Sune

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 15-03-04 17:47

hvordan kan man forstærke signalet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 17:47

Du sal på en eller anden måde have et mellemled så afstanden bliver mindre.
Det er vel betonbyggeri.

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 15-03-04 17:49

ja det beton byggeri - men jeg kan jo ikke bare placere en dims ude p trappen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 17:53

Jeg ved det ikke men man kunne forestille sig at man måske kunne få en antenne fra det trådløse ud på trappen sådan anonymt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 17:54

Her er et eksempel - de kan bygges sammen.
Du siger 2 etager - der må da være en imellem.
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=139989

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-03-04 19:59

Der er flere muligheder, bl.a. at bruge en USB Adapter med 5-10 m USB kvalitetskabel
Men i stedet for at komme med vores meninger, kan jeg og andre kun kraftig anbefale firmaet Elsborglink, som godt nok for det meste sælger deres roste routere, men er virkelig proffer hvad angår trådløse forbindelser.
http://www.elsborglink.dk 61 71 71 20
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:24

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 09:48

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen