/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Aspiromatic røgsuger
Fra : mrbmann
Vist : 3281 gange
50 point
Dato : 15-03-04 16:22

Er der nogen som ved hvor jeg kan købe en Aspiromatic røgsuger til en firkantet muret skorsten til en god penge?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-03-04 16:26

Duer de?????

Har godt set dem, men stiller mig stærkt tvivlende overfor funktionen.

Ville personligt selv, hellere købe mig en Exhausto røgsuger - dem VED jeg nemlig at de duer!

Kommentar
Fra : mrbmann

Dato : 15-03-04 16:31

Jeg har ikke selv rfaring på området, men umiddelbart virker ideen rigtig og med mindre man virkelig har trækproblemer burde den kunne løse opgaven. Jeg skal primært bruge den til at undgå nedslag og sodlugt inde i huset ved at sugeren konstant skaber lidt undertryk.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 15-03-04 16:31

hej
http://www.pejseexpert.dk/

de forhandler det om talte produkt

mvh

ole

Kommentar
Fra : mrbmann

Dato : 15-03-04 16:32

Prisen er under halvdelen af den elektriske exhausto - plus den er miljøvenlig....

Kommentar
Fra : mrbmann

Dato : 15-03-04 16:47

Tak til Ole - de forhandler godt nok, men prisen er ikke spændende hos dem.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 15-03-04 16:52

hej
det er ok tjekkede ikke prisen
men søg på jubbi eller google
så går det et stykke tid inden du får til at spise aftensmad,der er desværre ikke så mange danske sider

mvh ole