/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bliligt Webhotel
Fra : Surf
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 01-05-02 16:07

er der nogen der ved hvor jeg kan finde et billigt webhotel

Accepteret svar
Fra : LLE

Modtaget 60 point
Dato : 01-05-02 16:27

Jeg kan varmt anbefale Azero.dk - de er billige samtidig med at du kan en masse som koster ekstra andre steder. De billigste hoteller kan selvfølgelig ikke det hele, men man starte med et af de helt små og så opgradere hvis der bliver brug for det. De har masser af "hotel-trin", så du kan garanteret finde et der passer til dig.

Deres maskiner står hos et firma der hoster for store virksomheder, så da de deler faciliteterne er der meget sjældent problemer.. og hvis der endelig er, så løses de meget hurtigt.

http://www.azero.dk/

(For god ordens skyld: Jeg har ikke noget med Azero at gøre.. jeg er bare selv godt tilfreds med dem).

Held og lykke,
Lars

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 01-05-02 16:36

Hej surf

Et web Hotel er jo utrolig mange ting. Hvad skal du bruge det til,--hvilken service forventer du osv osv.
Her har du et Link til utallige Web Hoteller, -så kan du selv undersøge om du ønsker Room-service samt eget Barskab på værelset,--eller du vil nøjes med at spise ved pølsevognen nede på hjørnet.
http://dk.dir.yahoo.com/Erhvervsliv_og_oekonomi/Virksomheder/Internet_service/Web_service/Web_hoteller/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-05-02 17:00

først og fremmet skal den understøtte Frontpage 2002 Server Extensions for jeg har windows xp home og der er der ikke iis i og for det andet skal det være sådan at jeg kan lave min egen forum

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 01-05-02 17:29

Hej igen

Prøv at kikke på dette nye tilbud:
http://www.wannafind.dk/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 12:07

Hmm...
habvde du overvejet at hoste det selv og sætte din egen server op ?? det er nemt og ligetil

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 12:07

Hmm...
habvde du overvejet at hoste det selv og sætte din egen server op ?? det er nemt og ligetil

Kommentar
Fra : LLE

Dato : 03-05-02 12:19

Azero.dk (som jeg anbefalede ovenfor) har FrontPage 2002 support, men det er en ekstra service som man betaler for at få, men KUN een gang! (oprettelse 99,- .. ingen løbende betaling derefter).

Mht. det forum du vil lave, så afhænger de krav du stiller jo af hvordan du vil lave det forum.. bruger du asp, php, eller noget helt andet?

Azero understøtter stort set alt (det er derfor jeg så godt kan lide dem).. kig under Salg og Prisliste på www.azero.dk - der kan du se hvad de enkelte typer hoteller kan og hvad du kan vælge til. Jeg synes priserne er _meget_ rimelige og man kan strikke præcis det sammen man gerne vil ha'. Ta' et kig på www.azero.dk - klik på Salg i menuen og vælg prisliste lidt nede på siden.

God fornøjelse,
Lars

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 08-05-02 18:00

www.find-webhotel.dk <-- Søg der.

www.internetplads.dk <-- Gratis webhotel.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 20:52

http://www.find-webhotel.dk <-- Søg der.

http://www.internetplads.dk <-- Gratis webhotel.

Prøv, at give os lidt feedback så vi ved, at du stadig er interesseret i spørgsmålet.