/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bloker afsender i Outlook
Fra : stig54
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 15-03-04 14:42

Da jeg desværre er løbet ind i en stribe uønskede e-mails fra over there kunne jeg tænke mig at vide om der er en grænse for hvor mange blokerede afsendere man kan have liggende. Jeg har omkring 160. Det er harmløse e-mails men alligevel, jeg er ikke meget for at skifte adresse. Problemet er jo at de hele tiden skifter deres e-amail adresse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 14:44

Du er nødt til at blokere adresserne 1 af gangen. (så dør de efterhånden)
Medmindre de alle er fra samme udbyder.

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 60 point
Dato : 15-03-04 14:46

Du må på jagt efter et spamfilter. Se evt her: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=103

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-03-04 14:47

Eller denne her: http://www.spamfighter.com/

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 15-03-04 15:00

wilsonweb -> Kan klart anbefale "Spamfighter" er et rigtig godt program!

stig54 -> ellers prøv dette! (oxo et kanon spamfighter-program!):
http://www.topshareware.com/Norton-Internet-Security-transfer-8138.htm

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 15-03-04 21:32

Jeg har jo blokeret alle 16o ca. styk for styk, vil det hjælpe med et spamfilter når det hele tiden er nye adresser der bruges, det er de samme 3-4 emner breven drejer sig om f.eks køb Viagra eller lignende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 21:36

Ja det vil det da.
Du kan blokere for bestemt indhold f. eks. viagra.
Men pas på med at blokere for ord som kommer i normal mail - for så ryger de også.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 16-03-04 08:54

Et Spamfilter renser/søger efter "fy-ord" og vil fjerne mail med disse. Derfor vil det ikke være afsender du blokkerer, men "ord". Husk hvis du f.eks. skriver "Moms" ("mødre" på engelsk), så vil du også slette mails, der omhandler "moms" på f.eks. et køb. God fornøjelse med dit filter.

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 16-03-04 13:41

Tak for svaret wilsonweb.
Jeg prøver med spamfilteret, jeg troede kun det gik efter emnet og ikke indholdet når det søgte efter "fyord"

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 16-03-04 14:04

Det var fint at kunne hjælpe. Tak for point!