/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Post.
Fra : swarn
Vist : 443 gange
1 point
Dato : 15-03-04 11:12

Er jeg den eneste der ikke får post fra Kandu??????????
Sidste post:14/3-04 KL.22.58
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 11:13

Ja - her er ingen problemer.
Det må være din udbyder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-03-04 11:14

Kandu posten har været stærkt upålidelig meget meget længe. Der har været hele dage i sidste uge hvor jeg intet fik. Det jeg fik kom til gengæld dobbelt.

Det er do'sk (på godt jysk).

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 15-03-04 11:14

Nogle gange får jeg heller ikke post! selvom man abonnener på et topic... ret irreiterende!
men det må skyldes en fejl fra kandu.dk's administration vil jeg tro...

/Cooper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 11:15

Ingen probs her

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 15-03-04 11:17

Til refi
Alt andet post det får jeg,og min PC. kører OK.?????
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 11:18

Det går efter fortjeneste Hi hi

Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 11:21

De har nok haft besøg af den orm der florerede i går

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 11:23

Men det er da rigtigt at kandu har problemer.
Forleden fik jeg post fra dem der var 2 dage gammelt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-03-04 11:48

Nu har jeg lige fået nr to besked på din kommentar Refi.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-04 11:55

Hej swearn
Posten virker ok her. Men der har i den senere tid været forskellige forstyrrelser i driften hvorfor jeg skrev til Kandu.dk i sidste uge og fik følgende glædelige svar.

Citat
Vi kan desværre ikke altid bestemme hvordan vores servere skal opføre sig, og vi havde desværre en process som hang på den ene af vores servere, og derved sløvede systemet, efter en genstart af denne server begynde systemet at køre normalt igen.

Med vores nye system vil der komme en nyhedssektion hvor vi fremover vil informere om fejl og ændringer.

Med hensyn til det nye system er tingende desværre ikke gået som forventet, og har derfor trukket ud med hensyn til tid, men jeg kan fortælle at der bliver knoklet hårdt for sagen, og den sidste melding er, at systemet skal udkomme i starten af april.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-04 12:18

bentjuul -> Dét lyder sgu næsten for godt til at være sandt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-04 12:27

MOLOKYLE > Vi krydser fingre for at det kommer til at gå som de skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 12:41

Så må vi håbe det ikke bliver den 1.april

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:10

Ingen opdatering endnu, men emiler har vi da fået

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 12:20

Da du ikke har ladet høre fra dig swarn, hopper jeg af tråden.

</FARVEL>