/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bond....... James Bond
Fra : amc
Vist : 365 gange
70 point
Dato : 15-03-04 00:59

Sidder lige og spiller 007 Nightfire...Der hvor jeg er kommet til går det ikke så godt jeg mangler kun Retrieve the code key from the bedroom safe....for at komme vider MEN jeg kan ikke finde den nøgle..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-04 01:06

Kender ikke spillet! Men sådan som jeg læser det, eller kunne forestille mig med James, så skal han aflæse koden til pengeskabet i soveværelset? Måske bruge en eller anden smart gizmo ting til at aflæse koden med?

Kommentar
Fra : amc

Dato : 15-03-04 01:11

Samme som jeg tænket men jeg har (tror jeg da nok) prøvet alt.....
Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-04 01:52
Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 15-03-04 08:31

hejsa

den kode som du mangler ligger i det værelse som pc bare bag ved det store billede på væggen og du skal bare bruge din trikke på den knap som du åbner med håber at du kan bruge det for jeg har spillet det og synes selv at det er et kanonspil
hilsen tommy

Kommentar
Fra : amc

Dato : 15-03-04 18:07

Hvordan activere jeg sølv drage det er vel den der står på pc bordet.....Jeg kan heller ikke åben for det store billede..HJÆLP :-/

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-03-04 14:40

Hejsa....

Drage pengeskabet åbnes således..:

Gå ind i det mørke sovekammer og kig på billedet. Du skal aktivere dette billede (tryk på det), og en hemmelig dør åbner sig. Her skal du slå folkene ihjel og gå tilbage til pengeskabet og placer en "shaver grenade" og aktiver så pengeskabet, så får du de ting du mangler og bliver angrebet af to folk som du kan slå ihjel med den shaver grenade du placerede.

Her følger det hele på engelsk noget jeg har fundet her http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/32813.html

In the third stage, Bond continues his quest to free all the hostages, get the
missing data, and get back in one piece. Bond starts out in a plaza area. Go
to the left and through a doorway. Ahead should be a Yakuza goon unaware of
Bond. Sneak up behind him and make him surrender. Turn around and move a bit
to the left. In this room, the dragon safe is to the left, but don't bother
with it for now. Instead, move into the dark bedroom and catch another Yakuza
by surprise. Make him surrender, and then turn around. There will be a
picture on the wall. Quietly activate the picture to unlock a secret door, and
then go through the secret door just to the left of the picture. Using
stealth, go to the other side to catch a group of Yakuza. Shoot the closest
one in the head, and then throw a stun grenade to dispose of the rest. Once
the area is cleared, go back through the secret door to the dragon safe. Plant
a shaver grenade first, then activate the safe and get the missing data. Two
Yakuza will attack Bond at this point, so activate the grenade shaver (make
sure they're near it first) and then take care of business.

Mikael

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 16-03-04 20:42

HEJ amc

HER ER EN KOMPLET WALKTHOUGH TIL SPILLET
http://www27.brinkster.com/bondgames/nightfirepc.html

MvH. HJV9222

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 70 point
Dato : 31-03-04 17:59

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael

Kommentar
Fra : amc

Dato : 31-03-04 22:51

Jamen undskyld.....Og tak men jeg var kommet vider....

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 01-04-04 09:30

Nå ok.... hvem har så fået dine points..?

Mikael

Kommentar
Fra : amc

Dato : 01-04-04 22:12

Det ved jeg ikke :-/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 22:59

Det er op til dig at acceptere et svar! Helt ovre til højre ud for den person du vil belønne står der accepter svar!

Kommentar
Fra : amc

Dato : 01-04-04 23:11

Ups det har jeg ikke set.....skal ikke ske igen

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 01-04-04 23:13

Tak for svaret mikael_hanna. Så skulle der være lidt til dig.....................