/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan kommer man videre?
Fra : julie89
Vist : 323 gange
20 point
Dato : 14-03-04 18:56

Jeg har købt et domæne navn på b-one.net.
Men jeg ved ikke hvordan jeg så skal lave min hjemmeside.. jeg har nogle html koder jeg gerne vil sætte ind med jeg ved ikke hvordan man gør.. Please hjælp mig!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-03-04 18:58
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 19:01
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 19:02
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 19:02
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 19:03

Den er da helt gal jeg trykkede ellers på et helt andet spørgsmål undskyld

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 19:23

Hvis ikke du er så skrap til HTML og koder endnu, findes der flere programmer der arbejder helt uden koder, men derfor kan du godt indsætte dine egne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-04 19:25

julie89
Har du været inde på b.one 's supportside og læst under domæner og oprettelse.
Det er ikke sikkert den er oprettet og klar endnu.
Citat
Dit webhotel oprettes indenfor 2 dage efter at vi har modtaget den underskrevevne domæneformular. Domæneformularen findes i mailen med ordrebekræftelsen.

Desværre kan jeg ikke teste hvordan B.one oploader til den hjemmeside som man får tildelt.
Hvis du skriver hvordan du skal oploade, så kan det være at vi kan hjælpe dig.

SKRIV IKKE DIT BRUGERNAVN OG PASSWORD HER.

Emesen.

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 15-03-04 17:37

Hej,
Hvis du vil lære om html kode, skal du bare besøge www.html.dk
og så hvis du vil lære, hvordan man upload sit hjemmeside, skal du bare besøge din http://www.b-one.net/ og så klik på support - klik på Hjælp til FTP
der kan læse mere om hvordan du skal upload et hjemmeside og om FTP program
MVH

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 01-04-04 19:26

Hvis du er interesseret så kan jeg MÅSKE lavet en side / layout til dig og så kan du ellers selv skrive resten.....jeg laver det nemt og overskueligt så du sagtens kan fine ud af at lave det sidste