/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webhotel med flere domænenavne ?
Fra : CLAN
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 14-03-04 17:17

Hvor får man et webhotel, hvor man kan have flere hjemmesider liggende, alle med forskelligt domænenavn? Hjemmesiderne med tilhørende filer fylder omkring 1-5MB. Formålet er at samle alle et sted f.eks forhandlere, men alle har deres eget domænenavn. Jeg har ikke selv interesse i at lave en webserver, derfor dette spørgsmål.
Links til webhotellerne ønskes, de skal være Danske og IKKE indeholde reklamer eller pop-up.
Hygge...
Søren

NB: Kender godt til f.eks CyberCity med 20MB (695,-/PA) men det enkelte hotel kan ikke her indeholde flere "brugere".

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-04 17:20

CLAN

det bedste sted er uden tvivl www.dandomain.dk det koster 100. kr pr år pr henvisning men se selv deres salgsside.

mvh
Per

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-03-04 17:33

Hej Per
Helt enig... sjovt nok, så "faldt" jeg ikke over DanDomain i min søgen - takker så meget for hjælpen (kontakter dem på mandag, da jeg har et lidt specielt ønske).
Hygge... og fortsat god weekend - hvad end der er tilbage af den
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-03-04 17:35

NB: Lader lige spørgsmålet stå åben lidt endnu, det ku' jo indløbe lidt andet godt
Ind til nu tegner DanDomain for den største fleksibilitet og seriøsitet (altså står Per som vinder i venteposition)

Kommentar
Fra : pertho

Dato : 14-03-04 18:57

Jeg tror I taler lidt forbi hinanden.
Det Dandomain har til 100 kr. pr. er år er forvarding til EEN anden web-adresse.
Dandomains webhoteller starter ved 49 kr. pr. måned.
Jeg tror, at det du efterlyser er et webhotel, hvor der kan oprettes sub domæner.
Og her er http://www.surftown.dk/default.asp?docid=74D841DC-954C-456E-A2BF-DC90E5569E10 absolut en kandidat.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-03-04 20:15

Hej pertho
Du har ret... det er bla. derfor jeg ville ringe til DanDomain på mandag. Jeg ku' ikke lige finde noget omkring et webhotel med sub-domæner, men det så ud til muligheden er der.
Har du erfaringer med Surftown?
Søren

Kommentar
Fra : pertho

Dato : 14-03-04 20:18

Hej CLAN,
ikke andre erfaringer end jeg kan læse om på nettet.
Stabile. Men som sagt ikke personlige erfaringer.
/pertho

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 15-03-04 22:07

Tak for svaret bibsami / Per
Ja det blev stadig dig som løb af med de 100
DanDomain kunne lave samme løsninger med flere domæne-navne på samme webhotel.
Ikke fordi jeg tror at der er noget galt med det andet forslag, men det har ikke samme fordel som DanDomain... her kan man nemlig gribe knoglen og få fat i "rigtige" mennesker - ikke noget med e-mail frem og tilbage, hvis der er lidt man ikke fatter 100%.
Hygge...
Søren