/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Piercing/astma.!!!
Fra : tempraslamse
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 14-03-04 14:45

Hejsa...

Jeg har brugt astma medicin, og er stoppet med at bruge det for ca 2 år siden nu, og har ikke haft nogen anfald overhovedet.

så vil jeg gerne vide.....

Hvorfor må man ik få en piercing i tungen når man ik bruger astma medicin mere.. ???

mvh Lamse :oÞ

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 14-03-04 14:51

jeg er helt klar over, hvornår du må tage din medicin ,efter at du har fået en piercing ,men ved at man ikke må blive bloddonor et helt år efter en piercing.
mvh eskild

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 14-03-04 15:00

jeg ville vide...hvorfor må man ik få en piercing..... selvom man IKKE bruger medicin mere...

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 14-03-04 15:10

det har noget at gøre med dit blodomløbløb at gøre og evt. smitte risiko hvis du evt bliver bloddonor, eller får en alvorlig sygdom hvor lægerne skal dioagnosere din evt. sygdom med hensyn tagen til nikkelallergi og andre sygdomme(blodforgiftning bla.) men flere andre sygdomme kan gøre det svært for lægerne.
mvh eskild

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 14-03-04 15:23

Det har noget med at gøre det er en udefravedkomende ting at gøre som ikke alle andre har,og derfor kan bruges som evt. undskyldnig for evt.sygdom,
Men hvis du overvejer en evt. piercing så lad dog være at få en i tungen hvor alle kan se den(også med hensyn til job i fremtiden)du har også bryster(hvis du er pige),navle ,Skamlæber(hvis du er pige)så er de ikke synlige men mere frække.God fornøjelse

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 14-03-04 15:31

Jeg bliver nød til at sige.... at jeg kan ik bruge det til noget det du kommer med..... for det var ik spørgsmålet... sorry.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 14-03-04 15:44

du bliver lagt i en gr. som har fået medicin/anfald,så derfor går der en tid inden du kan gøre som du vil,uanset om du vil bruge de svar jeg har skrevet,da du jo står som reg. som medicinindtager det har jo også indvirken på evt. kørekort.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 14-03-04 15:47

du kan jo også gå til en piercer uden at fortælle din baggrund no problemos og du får din piercing,fortæller du din baggrund vil de være meget forsigtige og fraråde dig det ang. evt. ansvar v/ problemer tænk dig om

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 14-03-04 15:48

er jeg klar over.. men sådan er jeg nu ikke.... derfor jeg gerne vil vide noget om hvorfor og hvorfor ikke

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 14-03-04 15:52

bla. nogle af de ting som jeg har skrevet + din alder gør at nogle piercer ikke vil udføre indgrebet,spørg en piercer hvis ikke du allerede har gjort dette

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 14-03-04 16:05

Du kommer vist til at spørge din læge.