/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
mærkelige fluffy dyr med snore....
Fra : 888
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 14-03-04 13:39

Prøver lige igen......så nu er der så 150 point i alt

http://www.kandu.dk/dk/spg/35484

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:44

Jeg har en liggende, men jeg kan ikke huske hvor "han" er købt. Jeg tror ikke de er så "moderne" for tiden

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 14-03-04 14:18

Kig lige her - tror den øverst til venstre er den du tænker på. Men der er mange på disse sider.
http://www.puppetuniverse.com/manimals2.php

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-03-04 15:10

Det er i hvertfald tæt på....men det er vist ikke et rigtig dyr jeg leder efter....den er mere fantasiagtig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 15:34

Tror godt jeg ved hvad du tænker på.
De ligner nogle forvanskede flamingoer ?
Men det bliver nok svært at komme tættere.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-03-04 15:44

ja de gør nemlig Det var bare om der var nogen der havde set dem i en butik for nylig.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 15:49

Der er nok ikke andet end at kigge videre i legetøjsbutikker o. lign.
Toysrus
Bilka
Ilva (de har også en del af den slags)
BR.
Evt kan du søge videre under dukketeater (puppets) - det var der det andet kom frem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 16:09

Vi har også en liggende som børnene ikke får lov til at lege med da det så tager 14 dage at udrede den igen men den er købt på et torv i spanien det er sådan en megte stankelbensagtig en med sådan nogle skive agtige fødder og som ser meget livagtig ud når man får lidt styr på alle snorene eller rettere snørerne da det er fiskesnører der er næsten usynlige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 16:12

Ups men som jeg lige glemte at skrive ved jeg desværre ikke hvor man kan finde en jeg har ledt og ledt uden resultat det er kun alm marionetdukker der "dukker" frem

God dag Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 21-03-04 01:53

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 09:00

selv tak