/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Lyd på fotocd
Fra : amidk1
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 14-03-04 12:11

Hejsa.

Jeg har taget en række digitale feriebilleder og vil gerne brænde dem på en cd. Men mit spørgsmål er om man med et program kan lægge baggundslyd på som så passer til det enkelte billede eller en serie billeder med samme emne?

Kommentar
Fra : technic

Dato : 14-03-04 12:52

Du kunne lave et slideshow med et præséntationsprogram og lægge baggrundslyd ind der.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 14-03-04 13:08

ULead Movie Factory kan gøre det

Kommentar
Fra : mrbmann

Dato : 14-03-04 13:34

Der er en lang række programmer som kan hjælpe dig med dit projekt - søg på google efter slideshow - det burde give dig et startsted - derudover vil jeg anbefale dig at minimum anvende ulead pictureshow version 2 da den har langt bedre faciliteter end ver.1 Jeg harselv lavet en række billed-cd'ere. husk at brænde som SVCD - det fylder en del mere men giver langt bedre kvalitet.
mich@el

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 14-03-04 20:34

Jeg ved at Ulead DVD PictureShow kan gøre det... jeg har selv efterlyst et alternativ til dette men tror ikke rigtig det findes. Mest fordi Ulead er lidt pebret i pris

Henrik