/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Head Of State?????????
Fra : futte850
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 14-03-04 11:45

Har lige set filmen head of state...fedt nok film, men det jeg vil sprøge om er at da jeg så filmen hørte jeg en rigtig fed sang i og jeg har også fundet ud af hvad den hedder, men kan ikke finde den...

Den hedder Slipped on da ice med amir and david blake...hvis nogen af jer derude der skulle ligge inde med den, må i gerne lige skrive...vil vildt gerne ha den!!!!!!

Kommentar
Fra : lally

Dato : 14-03-04 13:36
Kommentar
Fra : kongholm

Dato : 04-11-04 15:04

Hos Dope Fiend Records kan du downloade sangen gratis.
http://www.dopeyloco.com/audio_video.asp