/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
S-vhs og Blue Screen of Death
Fra : jyk
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 30-04-02 23:43

Jeg har lige købt et s-vhs-kabel til at forbinde mit Radeon 8500 og tv.
Det kører også fint, så lang tid man ser film (alm. pc er noget uskarp).
Jeg deaktiverede tv-out for bare at bruge pc-skærm.

Pludselig gik pc'en ned - kortvarigt Blue Screen of Death og så rebootede pc af sig selv - øhhh, hvad gik der egentlig galt? Har i oplevet sådan noget?

Jeg har nu taget s-vhs-kablet fra, og lader det være diconnectet så lang tid jeg kun bruger pc!

Nu her 30 min. senere rebootede pc af sig selv igen !

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 60 point
Dato : 01-05-02 00:00

Prøv med en opdateret grafikkortdriver fra producenten eller www.driverguide.com

Mvh

Kommentar
Fra : jyk

Dato : 01-05-02 00:05

Kører med de nyeste officielle drivere.

Nu har jeg taget sidebeklædningen af, for at se om min puter har det for varmt; skal også alligevel snart ud og købe en P4 NW 1,6, nyt mobo, ddr ram, nyt kabinet og nogle ekstra blæsere

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 15:58

Tja jyk der brugte du 50 point for ingenting... Synd for svaret er sgu ubrugeligt...