/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program?
Fra : food_life
Vist : 344 gange
50 point
Dato : 14-03-04 09:14

Macromedia HomeSite+

Hvad bruges dette program til?

MVH

Accepteret svar
Fra : hardy

Modtaget 35 point
Dato : 14-03-04 09:40

Hej food_life.
Til at lave hjemmesider med.
mvh hardy

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 14-03-04 09:49

Hvad er forskellen over til Dreaweaver MX?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 22-04-04 20:13

What is HomeSite+?
HomeSite + combines the power of ColdFusion Studio 5 and HomeSite 5.5 with additional support for ColdFusion MX 6.1 tag development. HomeSite+ provides a lean, code-only editor for web developers to be used to build reliable sites in less time. Advanced coding features enable you to instantly create and modify HTML, XHTML and WML tags, while integrated tools allow you to effortlessly validate, reuse, navigate and format your code. Project management, quality control and site deployment features help you efficiently build, deploy and manage your entire website.
HomeSite+ is only available for Windows users, and only available with Dreamweaver MX 2004. Look for the HomeSite+ installer on the Dreamweaver MX 2004 CD or with the download of Dreamweaver MX 2004 from the Macromedia online store. Macromedia HomeSite 5.5 is still available for purchase separately.

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 02-01-06 21:14

Tak for svaret hardy.