/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gæt en sang !
Fra : Douink
Vist : 352 gange
40 point
Dato : 14-03-04 00:03

Hejsa jeg sad og så filmen Torique da jeg hørte dette stykke musik. Jeg har selv vidst hvem det var en gang men kan altså ikke huske det længer. kan du hjælpe mig?
Jeg har optaget en lille stykke wav fil på 300kb og uploadet det så du kan downloade og høre det. og måske hjælpe mig. håber du kan gætte det! for så får du de ellers nemme tjente 30 points :)

her er linke. Tryk på download_Torique. Musikken lyder ikke godt. men det er den mest kendte del af sangen.

http://myika.freewebspace.com/music.html

1000 tak for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 00:08

Fra en webside med 3 popups ?????????
Den må du have tilgode.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 14-03-04 00:11

sorry det er den skide fri server plads det gør dette! men ved mig kommer der nu kun en. den kan da lukkes. Sorry det glæmte jeg at sige.. der kommer 1 popup... som bare kan lukkes ved 1 tryk på X.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 00:22

http://toolbar.google.com/
Hva er den af refi har du ikke pop up stopper Så må du jo ha den her *SS*Også til dig Douink
Mvh sune
Ps den ligger sig i værktøjslinien på internet explorer

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 14-03-04 00:24

kan du gætte sangen? ;)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 00:42

Det lyder som noget metallica syns jeg Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 00:48

Jo sune - selvfølgelig har jeg det. Men derfor er det alligevel ikke smart at henvise til en side med popup - uden at advare folk.

Accepteret svar
Fra : SEPPE

Modtaget 40 point
Dato : 14-03-04 14:47

Det er Disturbed med Down With the Sickness

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 14-03-04 18:03

1000 Tak for svaret Seppe...

De andre fattede ikke lige helt hvad det drejede sig om :)
Men mange tak.. var fedt der var en den ku det

Hygge og God Jul :))