/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
win 98 PCMCIA
Fra : Hended
Vist : 396 gange
1 point
Dato : 13-03-04 21:26

Jeg har fået et problem med at komme på nettet fra en gamel bærbar pc...
Det var en masse fejl da jeg fik den, men nettet virkede..

Men jeg geninstallerede win98 og så virkede det bare ikke mere...
Nogen der ved hvorfor...?

PS jeg er villig til at give alle min point...næsten vis nogen svare!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-03-04 21:31

Hvordan geninstalerede du? Helt forfra eller oven i en eksisterende?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-03-04 21:32

Fejlmeddelelser fik du nogle af dem?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 13-03-04 22:50

Højreklik på "Denne Computer" og vælg "Egenskaber". Se på det faneblad, hvor der er en liste over dit hardware, og dit netkort blev genkendt. Hvis ikke er det "bare" at hente driveren hos producenten af computeren eller netkortet (hvis det er et PCMCIA-kort) og installere den.

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 14-03-04 08:10

fandt selv ud af det...noget man skulle tilføje inde i kontrolpanel>netværk...
Men det der svare lige efter den her tråd skal få et point...

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 24-02-05 12:50

Vil du lukke spørgsmålet?