/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjæææælp!
Fra : syhler10
Vist : 474 gange
20 point
Dato : 13-03-04 20:01

Hjææææææææælp.
Jeg skal ha ny telefon og jeg aner ikke hvad det skal være. Er der nogen der har nogle gode ideer?
Jeg vil kun spendere ca 500kr med ab. så jeg er godt klar over at det begrænser hvad jeg får.

Tak.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-03-04 21:18

Jeg synes, du skal vælge Siemens M55.
En vældig god telefon, som du kan købe i TDC's butikker
for 400 kr. med abonnement.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-03-04 21:20

Hej.
Prøv at kigge her
www.moblipriser.dk

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-03-04 21:21

Hej.
Prøv at kigge her
www.mobilpriser.dk

Kommentar
Fra : kelad

Dato : 13-03-04 22:08

Du kan kigge på www.shopmore.dk, som er Telmores butik. Her er en Siemens A55 til 599 kr. eller en Motorola C200 til 539 kr. Telefonerne er uden simlås og så er du fuldstændig uafhængig mht. valg af operatør. Så kan f.eks. vælge Telmore, Selvhenter, CBB og slipper så for at betale abonnement.

Kommentar
Fra : Kasbo

Dato : 14-03-04 11:25

du kan også går ind på www.Kelkoo.dk og se nogle priser derinde...:D
held og lykke med at finde en mobillos... =)

Accepteret svar
Fra : mp973902

Modtaget 20 point
Dato : 15-03-04 11:55

Hej hej. Ja, det er altid meget svært når man skal købe ny mobil. Jeg selv har haft et par stykker af de mest gængse mærker. Siemens, motorola, ericson. nokia og sagem. Af dem alle sammen har jeg været mest glad for brugermeuerne i nokia.Den er meget nem at bruge. Hvis man er vild med udseendet, er nokia også god, da det er det mærke der produceres mest ekstratilbehør til. Af holbarhed synes jeg klart siemens. De kan sagtens tabes på gulvet uden problem, hvor nokia, efter nogle gange, skal til reperation.
Jeg har selv en nokia nu og vil altid være en nokiafan.
Jeg siger ikke det er det mærke du skal vælge men mine egne erfaringer siger mig...NOKIA
HUSK HUSK!!! Det er rigtig dumt at købe et abonnement hvor du skal betale abonnement. Du får ikke noget for pengene så kik lige godt efter

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 16-03-04 21:18

.......og så er: "hjæææælp!" en dårlig overskrift....

men hvis du kan leve med en høj fejlrate vil jeg også sige en nokia, evt. med telia Xpress så får du mere telefon for dine penge til gengæld for det "dyre" abbonement.....

mvh

Godkendelse af svar
Fra : syhler10

Dato : 20-03-04 09:22

Tak for svaret mp973902.