/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Backup to image
Fra : galsen
Vist : 374 gange
150 point
Dato : 30-04-02 17:03

Hej folket..
Jeg har et meget svært spørsmål, jeg mangler et backup program til NT "backup to image", jeg ved heller ikke selv hvordan jeg skal uddøbe det? men hjælp så godt i kan...

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 160 point
Dato : 30-04-02 17:28

Hej Galsen

mon det er dette du er ude efter
http://enterprisesecurity.symantec.com/products/products.cfm?productid=3&PID=na&EID=0

her er et udsnit

From the Symantec Ghost central management console, IT managers can remotely clone any Windows NT or Windows 2000 workstation. The console can also be used to quickly deploy whole application packages or specific PC changes such as registry changes or desktop settings as well as to migrate user "personalities" including PC settings and data. And, IT managers can remotely clone multiple workstations and then quickly configure critical workstation data such as TCP/IP settings and machine, workgroup, and domain names.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-04-02 18:06

Hej

Det var ikke mange oplysninger du kunne give ;o= men du skriver "backup to image"---det kan du jo anvende en del programmer til,--bla: http://www.swandistribution.com/dk/products/showproduct.cfm?ProID=52
Er det sådan at du skulle brænde en kopi af NT ???
Du kan jo også anvende det gode gamle "Ghost". Du kan læse mere her omkring andre programmer der kan udføre arbejdet: http://www.wintip.dk/9x/artikler/backup.htm

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-04-02 18:11
Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-04-02 18:48

Her har du forklaring på hvordan du bruger norton ghost version 2002/7.5
http://ghost.radified.com/norton_ghost_1.htm (8 sider ialt)

Det er er fint link du kommer med parkenss, men vejledningen er ikke det samme som i
vesion 2002/7.5 som jeg henviser til.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-04-02 19:39

dk>>> det er vel ikke det afgørende i denne situation,---det var et lille ekstra tillæg. Nu er det jo heller ikke bestemt at det lige er Ghost der skal anvendes vel !!!!!!!!!!!!!! Så tag det roligt,------du har jo stadig det formodede svar ik`

Bob-bob.

Mvh
Parkenss