/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HP navigator
Fra : snusi
Vist : 321 gange
150 point
Dato : 13-03-04 18:13

Hej.

Er det muligt at slå bluetooth helt fra. Den bliver ved med at komme når jeg tænder for skærmen. Jeg har været inde i bluetooth hvor jeg har trykket på "Turn off", men det hjælper ikke.

Snusi

Kommentar
Fra : geu

Dato : 13-03-04 18:45

Hmm.. Det gjore den ikke på den jeg har haft lånt.

Kommentar
Fra : purplerain

Dato : 14-03-04 09:24

Du skulle gerne i nederste hø hjørne ha et bluetooth ikon. Her finder du settings, og her skulle der være mulighed for at "turn off." Prøv igen.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 14-03-04 15:14

Hej.

Til purplerain: Jeg har jeg ved ikke hvor mange gange været inde i settings og trykket "turn off", men jeg når næsten ikke ud af settings igen før bluetooth igen er der.
Jeg er faktisk meget træt af den efterhånden. Lige i dag skulle vi rigtig bruge den. Vi bor i Sønderjylland og skulle til en lille by i Nordsjælland, og ville derfor gerne afprøve vores navigation, men den kunne overhovedet ikke holde ruteplanen, fordi bluetooth blev ved med at poppe op.
Vi havde heldigvis også printet turen ud fra Krak, så vi kunne bruge det.

Det er lige før vi sender den tilbage til butikken hvor vi købte den. Vi har allerede fået skærm og antenne byttet, da der også var vrøvl med det.

Venlig hilsen
Snusi