/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Udarbejdelse af professionel
Fra : mohammed50
Vist : 297 gange
50 point
Dato : 13-03-04 16:18

Hej
Jeg skrev tidligere, om at jeg skulle have lavet en hjemmeside der kunne håndtere indkøb og betaling på nettet. Jeg har nu fundet et firma der levere sådan en færdig udarbejdet hjemmeside til brug for dette, hvor man bare selv lige skal indrette designet efter sit behov. Linket til dette firma er www.line9.com, prisen er 650 $, svarende til ca. 5000 kr. Nu er problemet den, at firmaet ligger i USA, det er lidt langt i tilfælde af jeg ikke synes om produktet. Jeg vil høre om nogen kender til lignende firma i danmark ? Eller kender nogen der kan lave sådan et ?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-04 16:39

Læs her svaret til den sidste der søgte noget lignende : http://kandu.dk/dk/spg/18191

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-03-04 16:41

Altså; omkring PBS i Danmark : http://www.pbs.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 16:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 16:48
Godkendelse af svar
Fra : mohammed50

Dato : 20-03-04 00:19

Tak for svaret molokyle.