/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
samle vario rigtigt - moment o.a.
Fra : lyngeled
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 30-04-02 14:32

Hvordan skal en vario samles korrekt, uden at man risikere at ødelægge f.eks. krumtap, som jeg har hørt nogle har gjort. Hvad er der at tænke på når det samles, og hvor meget moment skal diverse dele spændes med (jeg har en momentnøgle).

Grunden er at jeg bare vil udskifte ruller og rem, da der er begyndt at komme vibrationer nede ved motoren. Jeg fik at vide at ruller og rem skulle skiftes.

Hvilken vægt skal rullerne have (det er en Benelli 491R) ?

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 50 point
Dato : 30-04-02 17:46

Prøv at gå på biblioteket. Hvis de ikke har en værkstedsmanual, kan de typisk skaffe den hjem.