/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ur.
Fra : steenmarkussen
Vist : 362 gange
200 point
Dato : 13-03-04 14:06

hej med jer.
jeg har fået den tossede ide at jeg godt kunne tænke mig at få tiden i TRE og kun TRE andre lande i toppen af min hjemmeside.
__________________________________________
EKS: Peking London Budapest
__________________________________________
og så tiden nedenunder er der nogle der ved hvor det laves ?

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 210 point
Dato : 13-03-04 14:58
Kommentar
Fra : ofa

Dato : 13-03-04 15:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 17:05

Du kan måske bruge et simpelt ur og korrigere med + - timer.
Mig bekendt henter uret jo tiden fra din egen komputer (eller den der kigger på hjemmesiden).
Om det vil virke tør jeg ikke sige.
Det vil jo give et problem for dem i udlandet og vil under alle omstændigheder kun vise rigtig tid i Danmark.

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/ur.asp

Godkendelse af svar
Fra : steenmarkussen

Dato : 30-11-04 21:46

Tak for svaret dscoop80.