/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Jo...Avast
Fra : zikki
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 13-03-04 12:09

Nu kan jeg altså ikke finde ud af det program...der er 2 ikoner nede i højre hjørne af min skærm, hvad bliver de brugt til? hvis jeg trykker på Ikonet A, kan jeg trykke på Details.. Skal den stå på Standard Shield?? eller Instant Messaging?

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-03-04 12:13
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-03-04 12:14

Det er de forskellige faneblade. De skal bare stå på high alle sammen. Avast er sat op til optimal beskyttelse, når du henter det ned

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-04 13:12

Ikon A er dit antivirus program, som du skal bruge til at ændre opsætningen, det er også den su skal bruge (højreklik) hvis du vil lave en manuel opdatering...
Ikon B er faktisk bare programet database, den skal du ikke bruge til andet end at den bare skal være der, da den er en del af programet...

Men ellers kan du jo højreklikke på den og så læse under punktet:
What is Avast! VRDB?

Som arlet skriver, skal du bare sørge for at alle punkter under ikon A står på HIGH!
så kører det helt optimalt!

Godkendelse af svar
Fra : zikki

Dato : 13-03-04 13:20

Tak for svaret nicolehh.