/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TLF
Fra : lugo
Vist : 247 gange
100 point
Dato : 13-03-04 11:18

hej ville lige høre om man kan ringe til fast tlf fra sin computer
,og hvordan Mvh Lugo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-03-04 11:23
Kommentar
Fra : clan30

Dato : 13-03-04 11:25

Det kan man godt se på denne her side.

http://easywebcom.dk/

Clan30

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-03-04 11:35

Når man feks. bruger messenger, kan man gå direkte til link som tilbyder dette, og skal selvfølgelig bruge sit kreditkort, for at feks. få adgang til at ringe til USA i en mdr. eller x antal minutter, samtalekvaliteten siges at være god, og det er også langt billigere.
Men det populære program Skype, som intil videre virker som Messenger, dog uden webbilledefunktion, påtænker at lave det så man kan ringe fastnettelf. men ikke uden betaling.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 13:48

Hvis du har modem i din komputer kan du ringe hvorhen du vil med et headset, men prisen er ikke billigere.

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 13-03-04 18:19

Jeg har skype. men da kan man ikke ringe til fast tlf eller hvad, for så ved jeg i hverfal ikke hvordan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 18:20

Nej - skype kan kun tale med andre der har skype.

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 13-03-04 18:22

men hvad med den tlf der er i windows xp

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 13-03-04 18:22

men hvad med den tlf der er i windows xp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 18:24

Hvilken telefon mener du?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 15-03-04 10:05

Det kan du godt ja!
Hvis du har et opkaldsmodem installeret så gør følgende:

1. Gå ned i "Start" og vælg "Kør"...
2. Skriv "DIALER"...
3. Vælg din forbindelse i programmet og nummeret du vil ringe til!

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:22

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-10-04 09:46

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen