/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
fast virus program...!?
Fra : zikki
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 13-03-04 10:15

jeg vil gerne have et fast og godt Virus program, som self ikke koster noget..

PS.. jeg vil ikke have AVG...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-04 10:16

Hvad er der galt med AVG

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-04 10:16

Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

Avast finder du her: http://www.avast.com/i_kat_6.html
direkte download link: http://download2.avast.com/iavs4pro/setupeng.exe

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 13-03-04 10:16

Det kan jeg bare ikke lide

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-03-04 10:18
Godkendelse af svar
Fra : zikki

Dato : 13-03-04 10:19

Jamen der er jo ikke så meget at tale om her, Tak for svaret arlet.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-03-04 10:20

Velbekommen

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 13-03-04 10:23

Hov ARLET nu skal jeg jo skrive en Regestrerings key...??? hvor er den

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-03-04 10:34

Du registrer dig gratis her : http://www.avast.com/i_kat_207.php?lang=ENG

Så kommer den i en mail 5 minutter efter

Kommentar
Fra : zikki

Dato : 13-03-04 11:15

Hvad skal den så stå på..standard shield? eller Instant Messaging

Kommentar
Fra : arlet